آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی رستوران گندم گنبد کاووس
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی رستوران گندم گنبد کاووس + شماره تماس و آدرس

مینا اسماعیل بیگی 22 فروردین 1402 3 دقیقه

برای شما که ساکن گنبد کاووس هستید، یا قرار است در سفر و بازدیدهای خود از جاذبه‌ها و دیدنی‌های استان گلستان، سری هم به گنبدکاووس بزنید، معرفی رستوران گندم گنبد کاووس مفید خواهد بود. این رستوران در دسته بهترین رستوران‌ها قرار دارد و شما از صرف ناهار یا شام در آن به شدت لذت خواهید برد. تا انتهای این مطلب با ما باشید و مطمئن باشید که در انتها با یکی از بهترین‌های گنبد کاووس آشنا شده‌اید.

معرفی رستوران گندم گنبد کاووس

رستوران گندم گنبد کاووس یکی از رستوران‌های شیک و مجلل است که از ابتدای ورود به محوطه و فضای آن آرامش و زیبایی فضا توجه شما را به خود جلب می‌کند. فضایی مدرن، به روز و کاملاً لوکس داشته و منوی آن مخلوط و ترکیبی از غذاهای سنتی و متنوع جهان است. کیفیت غذاها بی‌نظیر بوده و طعم‌ها فراموش نشدنی هستند. پس بدون شک شما از انتخاب این رستوران برای سرو ناهار یا شام خود پشیمان نخواهید شد.

بد نیست بدانید که در این رستوران غذاهای بین المللی نیز با مهارت کافی و مواد اولیه بسیار با کیفیت تهیه و عرضه می‌شوند. در منوی رستوران گندم گنبد کاووس شما شاهد انواع سالادها، دسرها، نوشیدنی‌ها و غذاهای محلی و سنتی، کباب‌ها و انواع و اقسام غذاهای روز و مدرن دنیا با بهترین کیفیت خواهید بود. همه چیز در این رستوران بسیار با دقت و ظرافت انتخاب شده و حکایت از حضور یک مدیریت قوی و پرسنل ماهر و حرفه‌ای دارد.

اطلاعات و آدرس رستوران گندم گنبد کاووس

اطلاعات و آدرس رستوران گندم گنبد کاووس

در بازدید از جاذبه‌های گنبد کاووس، نباید از رستوران‌ها و طعم غذاهای بی‌نظیر این شهر چشم پوشی کرد. به همین منظور، در ادامه با اطلاعات لازم رستوران گندم، یکی از بهترین رستوران و فست فود گنبد کاووس ما را همراهی کنید.

  • آدرس رستوران گندم گنبد کاووس: گلستان، گنبد کاووس، امام خمینی جنوبی، پاسداران، خیام جنوبی، بین خیابان 7 و خیابان خیام جنوبی هجدهم
  • شماره تماس: 33382969-017
  • ساعات کار: همه روزه از ساعت 12 ظهر تا 00:30 دقیقه شب
  • امکانات رستوران گندم گنبد کاووس: پرداخت الکترونیک، پارکینگ و امکان رزرو
  • اماکن نزدیک به رستوران گندم گنبد کاووس: گنبد قابوس، تالار و رستوران مرکزی شهر، کافه آرامش، گالری الماس، قنادی میلاد و مسجد عسکریه

نقد و بررسی رستوران گندم گنبد کاووس

نقد و بررسی رستوران گندم گنبد کاووس

در این بخش از معرفی رستوران گندم گنبد کاووس به بررسی رستوران خواهیم پرداخت. به این منظور، باید بگوییم که منوی رستوران گندم گنبد کاووس شامل غذاهای ایرانی، کباب‌ها و همینطور غذاهای بین‌المللی است. این غذاها همگی از مواد اولیه باکیفیت و سلامت تهیه می‌شوند. توصیه ما این است که حتما غذاهای محلی این رستوران را امتحان کنید تا بیشتر با دستپخت کدبانوهای گلستان و گنبد کاووس آشنا شوید.

نظم و دقت در انجام سفارش‌ها و ارائه خدمات، همگی از یک مدیریت قوی در این مجموعه حکایت دارند. ضمن اینکه غذاها به دست سرآشپزان ماهر و با تجربه تهیه می‌شوند. پرسنل مجموعه حرفه‌ای و ماهر بوده و پخش موسیقی زنده در کنار طعم‌های بی‌نظیر ارائه شده، سرو غذا را برای شما لذتبخش‌تر خواهد کرد.

معماری داخلی و فضای طراحی شده در این مجموعه کاملا مدرن و رنگ‌های بکار گرفته شده همگی مناسب فضای رستوران هستند.

سفارش آنلاین غذا از رستوران گندم گنبد کاووس

تفاوتی ندارد که تصمیم به خرید کباب گنبد کاووس دارید یا تصمیم دارید خود را به یک وعده غذای سنتی در این شهر مهمان کنید، به هر حال سفارش آنلاین غذا در رستوران‌های گنبد کاووس بدون فوت وقت انجام خواهد شد. بنابراین، اگر فرصت حضور در این رستوران یا سایر رستوران های گنبد کاووس را ندارید، خود را به سفارش غیر حضوری غذا از رستوران‌های این شهر مهمان کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود