آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه آفریقا
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

نقد و بررسی کافه آفریقا اندیمشک + تصاویر، منو و شماره تماس

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 2 دقیقه

معرفی کافه آفریقا بدون شک شما را با یکی از بهترین کافه‌های اندیمشک آشنا خواهد کرد. یک کافه دنج و متفاوت که برای عاشقان کافه‌گردی در اندیمشک کاملا مناسب است. شهر اندیمشک مردمان بسیار خونگرمی دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. بر همین اساس باید گفت که پذیرایی کردن حتی در کافه‌های این شهر نیز راه و رسم خود را دارد. با این وجود، اگر به دنبال لیست کافه های اندیمشک هستید، مطلب زیر را از دست ندهید. این مطلب شما را با یکی از کافه های خوب این شهر آشنا خواهد کرد.

معرفی کافه آفریقا اندیمشک

شهر اندیمشک کافه‌ها و کافیشاپ های زیادی دارد. به همین دلیل نمی‌توان قاطعانه بین کافه‌های آن تفاوتی قائل شد یا یک کافه را بعنوان بهترین، انتخاب کرد. اما بد نیست بدانید که کافه آفریقا اندیمشک یکی از این بهترین‌ها محسوب می‌شود. کافه‌ای آرام و دنج که شما در هر ساعتی از روز می‌توانید به آن مراجعه کنید. محیطی آرام دارد و با نوشیدنی‌های متنوع خود حال و هوای شما را عوض خواهد کرد.

  • آدرس کافه آفریقا اندیمشک: اندیمشک، دز، بلوار انقلاب، بلوار رشیدی پور
  • اماکن نزدیک به کافه آفریقا: نمایشگاه اتومبیل ایمان، سوپر مارکت یاس نو، نمایندگی ایران خودور هدایی و قهوه سرای بزرگ چراغ قرمز

منو کافه آفریقا اندیمشک

بخش کوتاهی از منو کافه آفریقا را در ادامه می‌بینید:

نوشیدنی نوشیدنی گرم
نوشیدنی انرژی‌زا قوطی هایپ اسپرسو عربیکا
نوشیدنی انرژی‌زا قوطی بلک برن کاپوچینو
هات چاکلت

نقد و بررسی کافه آفریقا اندیمشک

نقد و بررسی کافه آفریقا اندیمشک

این کافی شاپ بدون هیچ بحثی باید در دسته بهترین کافه های اندیمشک قرار بگیرد، زیرا در هر ساعتی از روز که به آن مراجعه کنید آماده پذیرایی از شما است. همچنین، محیط این کافه هم برای پذیرایی داخل و هم در فضای باز، تجهیز شده و می‌توانید نوشیدنی خود را زیر آسمان شهر میل کنید.

این کافه برای تهیه نوشیدنی‌ها و دسرهای خود از مواد اولیه باکیفیت استفاده می‌کند و بی شک شما عاشق طعم نوشیدنی‌ها و دسرهای آن خواهید شد. علاوه بر آن، منو کافی شاپ آفریقا با اینکه در ارائه متنوع است، کاملا اقتصادی نیز خواهد بود. به عبارتی قیمت کافه آفریقا اندیمشک در محصولاتی که ارائه می‎کند، تنوع داشته و شما برای انتخاب نوشیدنی یا دسر مورد علاقه خود با مشکلی روبرو نخواهید بود.

سفارش آنلاین از کافی شاپ آفریقا اندیمشک

این مطلب به معرفی و بررسی کافی شاپ آفریقا که از کافی شاپ های معروف اندیمشک است، اختصاص یافت. پیشنهاد می‌کنیم که معرفی کافه آفریقا را به خاطر بسپارید و اگر به شهر زیبای اندیمشک سفر کردید، حتما سری به این کافه بزنید.

البته، اگر به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری برای شما فراهم نبود، می‌توانید از خدمات آنلاین آن استفاده کنید. این کافه و کافه‌های بسیاری در اندیمشک وجود دارند که موارد دلخواه شما را بعد از ثبت سفارش آنلاین، به درب منزل می‌رسانند. پس، از سفارش کافه آنلاین اندیمشک غافل نشوید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود