آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه ناب
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

همه چیز درباره ی کافه ناب اندیمشک + تصاویر، منو و شماره تماس

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 2 دقیقه

معرفی کافه ناب به عنوان یکی از بهترین کافه های اندیمشک، فرصتی برای کافه گردی‌های شما محسوب می‌شود. اگر از عاشقان کافه هستید، پس این معرفی را دنبال کنید. کافه ناب، از کافه های خوب اندیمشک است و یک بار حضور در آن، شما را مشتری دائمی ناب خواهد کرد.

معرفی کافه ناب اندیمشک

کافه ناب را همه در میان کافی شاپ های معروف اندیمشک به خوبی می‌شناسند. حتی در لیست بهترین کافه و کافی شاپ اندیمشک ، نام این کافه باز هم می‌درخشد. یک کافه دنج و آرام که هر زمان از روز به آن مراجعه کنید، به گرمی پذیرای شما خواهد بود.

  • آدرس کافه ناب اندیمشک: اندیمشک، بلوار امام خمینی، خیابان مبارز، کافی شاپ ناب اندیمشک
  • اماکن نزدیک به کافیشاپ اندیمشک: پاساژ تابش، رستوران پارس، شیرینی پویا، مرکز خدمات ایرانسل و هتل رستم

منو کافه ناب اندیمشک

منو کافی شاپ ناب اندیمشک متنوع بوده، اما بیشترین نوشیدنی که در این منو خودنمایی می‌کند، قهوه است. البته در کنار قهوه، نوشیدنی‌های فصلی دیگر و حتی کیک‌ها و دسرها نیز برای عرضه ارائه شده‌اند. قیمت کافه ناب اندیمشک مناسب است و این کافه در دسته کافه‌های اقتصادی قرار دارد.

نقد و بررسی کافه ناب اندیمشک

نقد و بررسی کافه ناب اندیمشک

کافه ناب اندیمشک منو مختلفی دارد و تعدد و تنوع نوشیدنی قهوه در آن بالا است. به همین دلیل در لیست کافه های اندیمشک قرار گرفته، البته در لیست و دسته‌بندی کافه‌های خوب و محبوب. محیط کافه گرم، کوچک و دنج است که می‌تواند هم برای قرارهای دوستانه و هم برای چند دقیقه استراحت و تجدید قوا مناسب باشد.

به عنوان نکته پایانی در معرفی کافه ناب باید به سفارش انلاین آن اشاره کنیم. سفارش کافه آنلاین اندیمشک یکی از امکانات جذاب این کافه است که آن را نسبت به سایر کافه‌ها متمایز کرده است. شما در هر مکان و زمانی که باشید، به راحتی و به سرعت می‌توانید نوشیدنی و موارد دلخواه خود را سفارش داده و در محل آدرس تحویل بگیرید.

سفارش آنلاین از کافه شاپ ناب اندیمشک

بدون شک تا این قسمت از معرفی کافه ناب متوجه شده‌اید که منوی کافی شاپ ناب، پر از قهوه‌های مختلف با عطرها و طعم‌های ناب واصیل است. قصد ما از ارائه این مطلب معرفی یکی از بهترین‌های اندیمشک، یعنی کافه ناب دوست‌داشتنی بود. همانطور که در قسمت ابتدایی این مطلب نیز اشاره شد، اندیمشک در ارائه و تهیه نوشیدنی‌هایی مثل قهوه، پیشتاز و موفق است. پس اگر به خوزستان خونگرم و شهر اندیمشک زیبا سفر کردید، حتما سری هم به کافه ناب زده و خود را به یک فنجان اسپرسو یا کاپوچینو معطر و اصیل در کنار یک کیک گرم خوش‌طعم مهمان کنید.

البته، همانطور که بالاتر گفتیم، یکی از امکانات این کافه سفارش آنلاین است. پس، اگر تمایلی به حضور در کافه نداشتید، موارد دلخواه خود را آنلاین سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود