آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه استوری
رستوران گردی
3/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی کافه استوری در مرودشت با منو

مینا اسماعیل بیگی 09 اردیبهشت 1402 2 دقیقه

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کافه استوری مرودشت بپردازیم. مکانی که در بلوار امام خمینی قرار گرفته و یکی از معروفترین کافه‌های این شهر است. اگر مسافر مرودشت هستید یا در این شهر ساکنید، بهتر است این مطلب را در مورد نظرات مشتریان و امکاناتی که کافه استوری در اختیار شما قرار داده از دست ندهید.

معرفی کافه استوری در مرودشت

فضای این کافه به گونه‌ای طراحی شده که مناسب قرارهای دوستانه، خانوادگی، کاری و … باشد. این رستوران تمام روزهای هفته آماده سرویس‌دهی به مشتریان خود است.  اطلاعات مربوط به کافه استوری را می‌توانید در اینجا ببینید:

  • آدرس کافه استوری مرودشت: ابوذر شمالی، خیابان امام خمینی
  • ساعت کاری: هر روز هفته از صبح تا شب
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: گالری پرده و موکت پارسه، داروخانه شبانه روزی سینا، بانک سپه شعبه امام، الکتریکی یاسر شعبه 2، کافه لیان، استودیو مرودشت، لوازم پزشکی سینا، بانک مسکن

منو کافه استوری مرودشت

منو کافه استوری مرودشت

کافه استوری  مرودشت  منو کاملی از انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را در نظر گرفته است. البته در کنار آن می‌توانید، انواع کیک یا دیگر خوراکی‌هایی که این کافه در اختیار شما قرار می‌دهد، نیز بهره‌مند شوید.

نقد و بررسی کافه استوری

در مورد این کافه صحبت زیاد است. در مرودشت با سوال از هر فردی در مورد بهترین کافه موجود در شهر احتمالا نام استوری را هم خواهید شنید. این کافه با وجود تنوع بالایی که در منوی خود دارد، روز به روز، طعم‌های جدیدتری را به آن اضافه می‌کند.

به علاوه کلیه محصولات کافه با استفاده از مواد تازه روز تهیه شده و همین موضوع باعث شده تا سطح کیفیتی آن بالاتر رود. در نهایت نیز باید به فضای کافه و نوع سرویس‌دهی استوری اشاره کنیم که ویژگی‌های مثبت آن را تکمیل کرده است.

در نهایت نیز به عنوان آخرین ویژگی می‌توانیم به قیمت کافه استوری مرودشت اشاره کنیم که کاملا مناسب است. همچنین در صورت سفارش آنلاین از آن می‌توانید از کدهای تخفیفی که توسط اسنپ فود و خود کافه به شما ارائه می‌شود نیز استفاده کنید.

سفارش آنلاین غذا از کافه استوری مرودشت

سفارش آنلاین غذا از کافه استوری مرودشت

برای آنکه بتوانید آیتم‌های موجود در کافه استوری را امتحان کنید، حتما نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت. با یک جستجوی ساده در اسنپ فود، نام کافه استوری نیز در میان گزینه‌های پیش رویتان خواهد بود. می‌توانید از بین منوی این کافه آیتم‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب کنید و پس از پرداخت به صورت آنلاین، این گزینه‌ها توسط کافه آماده شده و با بسته‌بندی کاملا محکم و بهداشتی به محلی که تعیین کرده‌اید ارسال خواهد شد.

به جز کافه استوری در سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود می‌توانید لیستی از بهترین کافه مرودشت، انتخاب عالی برای انواع مراسمات داشته باشید. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات کافه استوری را داشته‌اید، حتما تجربیات خود در این زمینه را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود