آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه تایم تربت حیدریه با منو
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه تایم تربت حیدریه با منو

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

اگر به مشهد سفر کرده باشید، مطمئنا نام تربت حیدریه را نیز در میان شهرهای آن شنیده‌اید. منطقه‌ای که پایتخت زعفران جهان معرفی شده و دارای بیشترین میزان مسافر است. کافی است چرخی در سطح شهر بزنید تا با انواع کافه‌ در آن رو به شوید. ما در این مطلب به معرفی کافه تایم تربت حیدریه پرداخته‌ایم، تا با دلایل معروفیت آن در این شهر آشنا شویم. اگرچه امکان سفارش آنلاین از آن وجود دارد، اما مراجعه حضوری و استفاده از فضای جذابش نیز خالی از لطف نیست. در هر صورت اگر قصد سفر به تربت حیدریه را دارید، نام کافه تایم و مشخصاتش را در ذهن خود بسپارید.

معرفی کافه تایم تربت حیدریه

دقیقا در بین قره نی 18 و 20 می‌توانید تابلوی کافه تایم را ببینید. مکانی که از ساعت 9 صبح تا 12 شب آماده خدمت رسانی به مشتریان است و روز به روز به تنوع منوی خود اضافه می‌کند. طعم انواع قهوه سرد و نوشیدنی‌های مختلف که با استفاده از دستورالعمل‌های جدید و متفاوت تهیه می‌شوند را می‌توانید در این کافه امتحان کنید. تنها یکبار مراجعه به کافه تایم شما را جزو مشتریان همیشگی آن خواهد کرد. اطلاعات مربوط به این کافه عبارتند از:

  • ادرس کافه تایم تربت حیدریه: بین قره نی 18 و 20
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 9:00 تا 23:59
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: سیلو گندم، ابریشم، میدان حر – میدان دژبان، سپهبد قره نی، بلوار سپهبد قرنی، بلوار آیت الله مدرس، خرداد

منو کافه تایم تربت حیدریه

منو کافه تایم تربت حیدریه

انتخاب از منوی کافه تایم بسیار آسان است، چرا که کافه تایم تربت حیدریه منو متنوعی را متناسب با تمام سلیقه‌ها ایجاد کرده است. در کنار انواع نوشیدنی می‌توانید کیک هویج یا خیس را هم سفارش دهید. قیمت کافه تایم تربت حیدریه در منوی ارائه شده، بسیار مناسب بوده و می‌توانید آن‌ها را در جدول زیر ببینید:

قهوه سرد اسموتی کیک و دسر قهوه شیک نوشیدنی گرم
آفوگاتو پیشنهادی کیک خیس اسپرسو عربیکا پیشنهادی نوتلا چاکلت
فصل هویج و گردو کاپوچینو موز شکلات هات چاکلت
میوه‌های قرمز لته آرت نوتلا چای ماسالا
موکا قهوه
امریکانو موز
بیسکوییت
شکلات
توت فرنگی

نقد و بررسی کافه تایم تربت حیدریه

نقد و بررسی کافه تایم تربت حیدریه

در معرفی کافه تایم تربت حیدریه می‌خواهیم بخشی را به نظرات مشتریان اختصاص دهیم. اولین چیزی که از نظر آن‌ها به چشم می‌خورد، فضای کافه تایم است. جذابیت و آرامش این مکان باعث شده تا افراد زیادی آن را به پاتوق همیشگی خود تبدیل کنند. به جز این کیفیت آیتم‌هایی که در منو قرار گرفته، رفتار مناسب پرسنل و بهداشت محیط نیز باعث شده تا بتواند در لیست کافه های برتر تربت حیدریه قرار گیرد.

با وجود تنوع بالایی که منوی این کافه دارد، کیک خیس، شیک موز و شیک شکلات آن از همه پرطرفدارتر است. طعم بی‌نظیر میکس‌های به کار رفته در این خوراکی‌ها در کنار قیمت مناسب دلیل اصلی سفارشات بیشتر آن‌هاست.

سفارش آنلاین از کافه تایم تربت حیدریه

آنچه که اغلب مردم این روزها به دنبال آن هستند، پیدا کردن خدمات آنلاین در سریع‌ترین زمان است. این موضوع در مورد تهیه غذا یا حتی نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز وجود دارد. به همین دلیل کافه تایم وارد اسنپ فود شده تا بتواند به راحتی قابلیت سفارش آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

برای مشاهده منوی این کافه کافی است به داخل اپلیکیشن یا سایت اسنپ فود بروید و در میان لیستی از کافه های شهر تربت حیدریه ، نام تایم را پیدا کنید. در نهایت نیز با مشاهده منو و قیمت هر کدام از آیتم‌های موجود در آن محصول مورد نظرتان را انتخاب و آن را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود