آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه دل
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه دل مرودشت با اطلاعات کامل

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

با ورود به استان فارس و رفتن به بخش شمالی این استان، مرودشت را خواهید دید. شهری که در آن گردشگاه‌هایی مانند بهشت گمشده، سد درودزن، آبشار حصار و دیگر اماکن دیدنی قرار گرفته و آن را به یکی از قطب‌های اصلی گردشگری کشور تبدیل کرده است. همین موضوع دلیل اصلی ایجاد تعداد زیادی کافه در این منطقه است. ما در این مطلب به سراغ معرفی کافه دل رفته‌ایم. مکانی که در نزدیکی میدان معلم قرار گرفته و همیشه پر از مشتری است.

معرفی کافه دل مرودشت

کافه دل یکی از باکیفیت‌ترین منوهای کافی شاپی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. مدیریت این مجموعه برای تهیه آیتم‌های منوی خود از مواد اولیه باکیفیتی استفاده می‌کند که در نهایت روی طعم و مزه نهایی آن‌ها موثر است. انواع غذاهای فست فودی، نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع شیک در کافه دل سرو می‌شود و به شما امکان انتخاب از میان آن‌ها را خواهد داد. اطلاعات مربوط به کافه دل را می‌توانید در اینجا ببینید:

  • ادرس فست فود انار  نجف آباد: بلوار امام علی، نرسیده به میدان معلم
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 8:30 تا 23:59
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو  کافه دل مرودشت

منو  کافه دل مرودشت

کافه دل مرودشت منو بی‌نظیری را در اختیار مشتریان خود قرار داده که در جدول زیر به آن‌ها اشاره کرده‌ایم:

غذای اصلی نوشیدنی سرد آبمیوه طبیعی شیک گلاسه ستنی قهوه سرد
پاستا آلفردو موکتل میکس آب پرتقال معجون اسکوپ هایپ اسپرسو
سیب‌زمینی سرخ شده ساده و با پنیر موهیتو آب انار شکلات ویژه آیس موکا
چیپس و پنیر رد موهیتو آب آناناس موز آیس امریکانو
ذرت مکزیکی لیموناد آب آلبالو وانیل آیس کافی
اسنک رد لیموناد آب سیب توت فرنگی
آب زرشک نسکافه
آب هندوانه نوتلا
آب طالبی موز شکلات
طالبی
کافه گلاسه

نقد و بررسی کافه دل مرودشت

نقد و بررسی کافه دل مرودشت

پس از معرفی کافه دل نوبت به بررسی نقاط قوت و ضعف آن می‌رسد. مسیر دسترسی به کافه دل بسیار آسان است، به همین دلیل است که همیشه پر از مشتری است. در این کافه یک منوی متنوع و کامل در اختیارتان قرار خواهد داشت. به جز انواع نوشیدنی و بستنی، بخشی از منو نیز به غذاهای فست فودی و انواع سیب‌زمینی اختصاصی یافته که می‌توانید از میان آن‌ها گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید. قیمت کافه دل مرودشت بسیار مناسب است و با وجود کیفیت بالا در ارائه خدمات از نظر اغلب مشتریان انتخاب خوبی است.

از نظر ارائه سرویس و خدمات نیز دل را می‌توانیم در میان بهترین‌ها قرار دهیم. محیط داخل آن کاملا بهداشتی و رفتار پرسنل آن کاملا دوستانه و با احترام است. شما می‌توانید کافه دل را برای صرف صبحانه، میان وعده و حتی ناهار و شام انتخاب کنید و ساعات خوشی را با خانواده و دوستان خود در آن بگذرانید. اما امکان سفارش آنلاین تمامی آیتم‌های قرار گرفته در منو نیز وجود دارد و دقیقا با همان کیفیت مراجعه حضوری در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

سفارش آنلاین از کافه دل مرودشت از اسنپ فود

یکی از مزایایی که کافه دل در نظر گرفته امکان سفارش آنلاین از طریق اسنپ فود است. این ویژگی در کمتر کافه‌ای دیده می‌شود، چرا که امکان بسته بندی و ارسال درست آیتم‌های موجود در منوی کافه کار راحتی نیست. در کافه دل می‌توانید از همه مواردی که در منو قرار داده استفاده کنید و آن را در سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. اگر شما هم تجربه استفاده از خدمات این کافه را داشته‌اید آن را با ما به اشتراک بگذارید. در اسنپ فود و با استفاده از لیستی از بهترین کافه مرودشت، انتخاب عالی برای انواع مراسمات داشته باشید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود