آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه راش خمینی شهر
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه راش در خمینی شهر با منو

مینا اسماعیل بیگی 20 فروردین 1402 3 دقیقه

خمینی شهر در اصفهان واقع شده و بسیاری از رویدادهای تاریخی مهم را به چشم خود دیده است. این منطقه در میان بزرگترین شهرستان‌های اصفهان قرار گرفته و از نظر موقعیت دانشگاهی و صنعتی در سطح بالایی قرار دارد. با وجود دانشگاه‌هایی که در این شهر قرار گرفته دانشجویان زیادی در آن زندگی می‌کنند و برای اوقات فراغت خود به دنبال مکانی برای استراحت می‌گردند که کافه راش می‌تواند یکی از انتخابات آن‌ها باشد. به همین منظور، در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کافه راش خمینی شهر بپردازیم و با امکانات آن آشنا شویم.

معرفی کافه راش خمینی شهر

منو کافه راش خمینی شهر

این کافه یکی از معروف‌ترین‌ها در سطح شهر است. به جز فضای جذاب و متفاوتی که دارد، منویی شامل بهترین نوشیدنی و آیتم‌های کافه‌ای را می‌توانید در آنجا امتحان کنید که همگی با استفاده از بهترین ترکیبات اولیه و توسط افراد باتجربه در زمینه تولید نوشیدنی‌های کافه‌ای تولید شده‌اند. اطلاعات مربوط به این کافه را در اینجا می‌بینید:

  • ادرس کافه راش خمینی شهر: بلوار منتظری، روبروی قرض الحسنه کوثر، کوچه نوروزی 442
  • ساعت کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 17:00 تا 23:59
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: موسسه دارالقرآن اهل بیت، اداره ثبت اسناد و املاک خمینی شهر، هتل هما، مسجد روح الله، تره بار علیپور، مسجد امام صادق (ع)

منو کافه راش خمینی شهر

کافه راش حیدریه منو متنوعی از نوشیدنی‌های سرد و گرم دارد. در جدول زیر همه آیتم‌های منو این کافه را می‌بینید:

قهوه سرد نوشیدنی گرم قهوه پودر فوری و چای نوشیدنی
آیس لته چای ماسلا لته پودر بلک گلد تروبیکا آب معدنی
آیس لته وانیل هات چاکلت شیر نسکافه پودر علی کافه
آیس لته کارامل پینک چاکلت موکا کاپوچینو تروبیکا
آیس لته آیریش شیر عسل کاپوچینو کاپوچینو گوددی
آیس موکا قهوه اسپرسو پودر اسپرسو مک لارن
آیس کافی

 

امریکانو

 

پودر قهوه گلد اکوادور
پودر قهوه گلد کره
پودر قهوه گلد هند
پودر قهوه عربیکا کلمبیا
پودر نسکافه
پودر قهوه میکس ملایم
پودر قهوه مدیوم دارک روبوستا
پودر پینک چاکلت
پودر کاپوچینو
پودر چای ماسالا
پودر هات چاکلت

نقد و بررسی کافه راش خمینی شهر

نقد و بررسی کافه راش خمینی شهر

در میان بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر ، کافه راش توانسته به بهترین شکل ممکن عمل کند. اغلب مراجعه کنندگان به این کافه از طعم نوشیدنی‌ها و سرویس‌دهی آن راضی بوده‌اند. همچنین فضای کافه و رفتار پرسنل با مشتریان نیز به بهترین شکل ممکن بوده و این می‌تواند یکی از دلایل موفقیت کافه باشد. در کافه راش همه آیتم‌هایی که در منو قرار گرفته با استفاده از تازه‌ترین مواد اولیه تولید می‌شوند. قیمت کافه راش  تربت حیدریه در تمامی آیتم‌ها در سطح متوسطی قرار گرفته و این ویژگی نقاط قوت آن را تکمیل کرده است.

سفارش آنلاین از کافه راش خمینی شهر

در معرفی کافه راش خمینی شهر، به آدرس، ویژگی و امکاناتی که در اختیار مشتریان خود قرار دادهاشاره کردیم. همانطور که گفته شد، این کافه با کامل‌ترین منو آماده سرویس دهی به مشتریان است. اما تنها راه استفاده از خدمات کافه راش مراجعه نیست، بلکه نام این مکان به تازگی وارد اسنپ فود شده و می‌توانید با ورود به این پلتفرم آنلاین به صفحه کافه راش برسید.

در صفحه مخصوص کافه، منوی کامل به همراه قیمت و ترکیبات هر کدام از آنها را خواهید دید. همچنین اگر هنوز هم در انتخاب این کافه و کیفیت آن دچار تردید هستید، می‌توانید نظرات مشتریان قبلی را بخوانید. در نهایت قابلیت استفاده از کدهای تخفیفی که از طرف اسنپ فود به شما ارائه شده، نقاط مثبت سفارش آنلاین از کافه راش را تکمیل می‌کند.

در پایان، اگر شما هم اهل خمینی شهر هستید یا به تازگی به این منطقه سفر کرده‌اید و به کافه راش سر زده‌اید، نظرات خود را در مورد آن با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود