آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
کافه قهوه کارمانیا مراغه
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه قهوه کارمانیا مراغه + شماره تلفن، آدرس و تصاویر

مینا اسماعیل بیگی 24 اسفند 1401 3 دقیقه

مراغه در استان آذربایجان شرقی واقع شده است. این منطقه در ابتدا پایتخت حکومت ایلخانیان بوده و به همین دلیل آثار تاریخی ارزشمندی را در خود جای داده است. بر همین اساس گردشگران آن روز به روز بیشتر شده و به دنبال این شرایط به تعداد کافه‌های موجود در سطح شهر برای استراحت مسافران نیز اضافه می‌شود. در این مطلب به معرفی کافه قهوه کارمانیا مراغه پرداخته‌ایم، تا با امکانات و اطلاعاتش آشنا شویم.

معرفی کافه قهوه کارمانیا مراغه به همراه آدرس و شماره تلفن

معرفی کافه قهوه کارمانیا مراغه

کافه کارمانیا در مراغه به دلیل تخصص بالایی که در دم آوری انواع قهوه و دمنوش دارد شناخته می‌شود. معمولا طعم نوشیدنی‌های گرمی که در این مکان سرو می‌شود، کاملا متفاوت است. این ویژگی به دلیل وجود افراد با تجربه در زمینه تولید قهوه در این کافه است. البته در کافه کارمانیا فروش انواع قهوه نیز انجام می‌شود. شما می‌توانید آن‌ها را به صورت دانه یا آسیاب شده، تهیه کنید. بنابراین با ورود به فضای آن هم به یک کافه سر زده‌اید و هم یک فروشگاه قهوه!!! اطلاعات زیر در مورد کافه کارمانیا و امکاناتی است که در اختیار شما قرار داده است:

  • ادرس کافه قهوه کارمانیا مراغه: انتهای خیابان خواجه نصیر شمالی، نبش میدان استاد کریمی
  • تلفن: 04137236664
  • امکانات: سفارش آنلاین، فروش پودر و دانه قهوه، فروش وسایل قهوه و دمنوش خانگی
  • اماکن نزدیک: قنادی امیر، آتلیه عکس رها، دبستان هیات امنایی بدر 1 و 2، اداره راه و شهرسازی مراغه، ایستگاه اتوبوس خواجه نصیر شمالی

منو کافه قهوه کارمانیا مراغه

کافه قهوه کارمانیا مراغه منو کاملی از انواع نوشیدنی‌های گرم را در اختیار شما قرار خواهد داد. جدول زیر لیستی از مواردی است که می‌توانید در منوی این کافه ببینید:

نوشیدنی تجهیزات قهوه
انواع دمنوش وسایل دم آوری قهوه پودر قهوه
انواع قهوه وسایل تهیه دمنوش دانه قهوه

نقد و بررسی کافه قهوه کارمانیا

نقد و بررسی کافه قهوه کارمانیا

بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته اغلب مشتریان از کیفیت منوی این کافه راضی بوده‌اند. قیمت کافه قهوه کارمانیا مراغه معمولا نسبت به کیفیت محصولاتش منصفانه است و می‌توانیم آن را یکی از دلایل اصلی مشتریان زیادش بدانیم. از طرفی به دلیل تخصصی که تهیه کنندگان این کافه در درست کردن انواع قهوه و دمنوش دارند، بهترین مزه‌ها را می‌توانید در آن بچشید.

فضای داخلی کافه کارمانیا نیز بسیار جذاب و دوست داشتنی بوده و می‌تواند مکان مناسبی برای قرارهای دوستانه و دونفره به دور از شلوغی‌های شهر باشد. کافه کارمانیا امروز در میان یکی از معروف‌ترین مکان‌های شهر قرار گرفته و پاتوق بسیاری از جوانان این شهر برای گذراندن اوقات فراغتشان است.

سفارش آنلاین غذا از کبابی کندوان ساوه

معرفی کافه قهوه کارمانیا مراغه در این مطلب شامل اطلاعات کامل در مورد آن و تمام مواردی بود که در صورت نیاز باید آن‌ٔها بدانید. این کافه امکان سفارش آنلاین را نیز در اختیار مشتریان خود قرار داده است. سفارشات خود را می‌توانید از طریق اسنپ فود ثبت کنید. با ورود به صفحه اسنپ فود و وارد کردن آدرس، لیستی از کافه های دنج و شیک شهر مراغه را خواهید دید که کارمانیا نیز در میان آن‌ها دیده می‌شود.

اکنون می‌توانید با انتخاب نوشیدنی یا دیگر آیتم‌های مورد نظرتان در منوی ارائه شده، طعم بی‌نظیر این قهوه‌ها را در منزل یا محیط کار خود بچشید. کیفیت طعم و مزه در زمان سفارش آنلاین دقیقا مشابه مراجعه حضوری بوده و در پک‌های جذاب و متفاوت به صورت کاملا داغ به دست شما خواهد رسید.

 

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود