آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه کنار خمینی شهر
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

اطلاعات کامل از کافه کنار خمینی شهر

مینا اسماعیل بیگی 30 فروردین 1402 2 دقیقه

خمینی شهر، یکی از شهرهای اصفهان است و تعداد زیادی از اماکن دیدنی و گردشگری را در خود جای داده است. با چرخی در خیابان‌های خمینی شهر، شاهد کافه و رستوران‌هایی خواهید بود که همگی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. کافه کنار یکی از این مکان‌هاست که جزو بهترین کافیشاپ‌های شهر در نظر گرفته می‌شود. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی کافه کنار خمینی شهر بپردازیم.

معرفی کافه کنار خمینی شهر

این کافه در سه راه شهید رجایی قرار گرفته و یکی از پاتوق‌های اصلی جوانان در این شهر است. اطلاعات مربوط به این کافه را می‌توانید در اینجا ببینید:

  • ادرس کافه کنار خمینی شهر: خیابان شریعتی شمالی، سه راه شهید رجایی
  • امکانات: سفارش آنلاین

منو کافه کنار خمینی شهر

منو کافه کنار خمینی شهر

کافه کنار خمینی شهر منو نسبتا خوبی داشته و اغلب مشتریان، از خدماتی که ارائه می‌دهد، راضی هستند. در منوی این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها، کیک و … را ببینید و با توجه به ذائقه خود آنهایی را که برایتان جذاب‌تر است را انتخاب کنید. البته امکان سفارش آنلاین از این کافه در اسنپ فود نیز وجود دارد.

نقد و بررسی کافه کنار خمینی شهر

در مورد کیفیت سرویس دهی این کافه، نظرهای مثبتی توسط مشتریان ارائه شده است. شما می‌توانید از روی تعداد ستاره‌ها و امتیازاتی کاربران به آن داده‌اند، در مورد کیفیت غذاهایش اطلاعات خوبی را به دست آورید. علاوه بر این فضای زیبای کافه نیز در هنگام مراجعه حضوری می‌تواند یکی دیگر از نکات مثبت این مکان باشد.

سفارش آنلاین از کافه کنار خمینی شهر

در اپلیکیشن و سایت اسنپ فود شاهد لیستی از بهترین کافی شاپ های شهر خمینی شهر خواهید بود. در میان این موارد نام کافه کنار نیز دیده می‌شود. این کافه امکان سفارش آنلاین را در اختیار مشتریان خود قرار داده و در کمترین زمان ممکن، با بهترین بسته بندی آن را به دست آنها می‌رساند. شما می‌توانید از کدهای تخفیفی که این پلتفرم در اختیار شما قرار داده شده نیز برای ثبت سفارشات خود استفاده کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود