آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

کافه کهن نجف آباد + اطلاعات کامل کافی شاپ

مینا اسماعیل بیگی 09 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

نجف آباد شهری در استان اصفهان است که کافه‌های متنوع و جذابی دارد. این شهر به دلیل وجود یکی از مراکز معتبر علمی یعنی دانشگاه آزاد نجف آباد، اهمیت بیشتری یافته است. یکی از بهترین کافه های نجف آباد، کافه کهن در خیابان امام خمینی بوده که دارای محیطی جذاب و نوستالژیک است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی و میان وعده‌های مختلف را سفارش داده و نوش جان کنید. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی کافه کهن نجف آباد بپردازیم.

معرفی کافه کهن نجف آباد

کافه کهن از روش‌های خاص برای تهیه نوشیدنی‌ها، میان‌وعده‌ها و دسرها استفاده می‌کند و همین موضوع موجب می‌شود تا طعم متفاوتی را در این کافه تجربه کنید. فضای کافه همراه با نمادهایی از سال‌های دور مانند تلویزیون قدیمی، حالت نوستالژیکی داشته و خاطرات روزهای خوب گذشته را برای شما زنده می‌کند. فضای دلنشین کافه کهن همراه با برخورد دوستانه کارکنان موجب می‌شود تا همزمان با نوشیدن یک عصرانه دلچسب، احساس خوبی داشته باشید.

معرفی کافه کهن نجف آباد

  • ادرس کافه کهن نجف آباد: شهر نجف آباد، قدس، خیابان امام خمینی شرقی، بین غیور و مولوی جنوبی، مقابل بانک کشاورزی مرکزی
  • شماره تماس: 09303366630
  • ساعت کاری: از ساعت 8 تا 23
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: سینما لاله، هتل، بیمارستان شهید محمد منتظری، رستوران و …

منو کافه کهن نجف آباد

منو کافه کهن نجف آباد

از منوی کافی شاپ چه انتظاری دارید؟ نوشیدنی‌های گرم و سرد، منو صبحانه، دسر و یا غذاهای فست فود؟ هر آنچه را که می‌خواهید در منو کافه کهن موجود است. کافه کهن نجف آباد منو کاملی شامل هات داگ، سیب زمینی سرخ کرده با طعم‌های مختلف و دیگر غذاهای فست فود را سرو می‌کند. انواع نوشیدنی‌های ترکیبی گرم و سرد، دمنوش و بستنی نیز از دیگر موارد موجود در منو کافه کهن هستند.

این کافیشاپ دارای منوی صبحانه کاملی است که انواع مختلفی از صبحانه ایرانی مانند املت و نیمرو و صبحانه‌های خارجی را ارائه می‌دهد. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های نوشیدنی و غذاهای سرو شده در کافه کهن، تزئین زیبا و بی نظیر آن‌هاست که موجب می‌شود اشتهای بیشتری برای خوردن داشته باشید.

نقد و بررسی کافه کهن نجف آباد

نقد و بررسی کافه کهن نجف آباد

کاربران، کافه کهن را یکی از بهترین کافه‌های نجف آباد می‌دانند و تداوم در کیفیت را راز موفقیت آن! این کافه با ارائه بهترین‌ها توانسته است تا رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. البته فضای خاص و نوستالژیک این کافه، یکی از دیگر دلایلی است که باعث شده تا امتیاز خوبی را کسب نماید. برخورد پرسنل کافه کهن نیز از دید کاربران دوستانه بوده و موجب شده تا حس خوبی دریافت کنند. اگر غذا یا نوشیدنی خود را به صورت آنلاین از کافه کهن سفارش دهید، در مدت زمان کوتاهی و به صورت کاملا گرم به دست شما می‌رسد. همچنین قیمت کافه کهن نجف آباد با وجود ارائه بهترین‌ها، در حد مناسب و معمولی است.

سفارش آنلاین از کافه کهن نجف آباد

در لیست کافه های نجف آباد نام کافه کهن به عنوان یکی از بهترین‌ها جای گرفته است، به گونه‌ای که بسیاری از افراد پس از یک‌بار مراجعه به این کافه، به مشتریان ثابت آن تبدیل شده‌اند. اگر به شهر نجف آباد سفر کردید، به کافه کهن نیز سری بزنید تا از خوردن غذا یا نوشیدنی در آنجا لذت برده و نجف آباد را با خاطره‌ای خوش ترک کنید.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که ترجیح می‌دهید، غذا یا نوشیدنی خود را در منزل نوش جان کنید، می‌توانید برای سفارش آنلاین از کافه کهن از اسنپ فود کمک بگیرید. با سفارش کافه انلاین نجف آباد در اپلیکیشن و یا سایت اسنپ فود به منو این کافه شاپ دسترسی خواهید یافت و می‌توانید هر آنچه را که میل دارید در مدت زمانی کوتاهی در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود