آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کبابی کندوان + شماره تلفن، آدرس و تصاویر

مینا اسماعیل بیگی 27 اسفند 1401 3 دقیقه

ساوه یکی از شهرهای نزدیک به تهران است که از شمال به کرج و قزوین و از جنوب به قم و تفرش متصل می‌شود. این منطقه بازمانده دوران ساسانی بوده و در گذشته یکی از مهم‌ترین مسیرهای کاروانی به حساب می‌آمد. با کمی گشت و گذار در خیابان‌های ساوه می‌توانید تعداد زیادی رستوران و فست فود را ببینید که با ارائه منوهای متنوع توانسته‌اند مشتریان زیادی را به خود جلب کنند. در این مطلب به سراغ معرفی کبابی کندوان که یکی از شناخته‌ شده‌ترین غذاخوری‌ها در ساوه است، خواهیم پرداخت.

معرفی کبابی کندوان ساوه به همراه آدرس و شماره تلفنمعرفی کبابی کندوان ساوه به همراه آدرس و شماره تلفن

کندوان نام یک کبابی در لیست رستوران های ساوه بوده و مدت زیادی است که در این منطقه فعال است. افراد زیادی کندوان را جزو بهترین کبابی‌های بلوار طالقانی می‌دانند و آن را برای صرف شام و ناهار انتخاب می‌کنند. این رستوران به صورت تخصصی روی پخت انواع کباب فعال است و به همین دلیل طعم غذاهایش متفاوت بوده و در سطح بالایی قرار گرفته است. اطلاعات مربوط به این غذاخوری را می‌توانید در اینجا ببینید:

  • ادرس کبابی کندوان ساوه: بلوار طالقانی، بین طالقانی 9 و 11
  • ساعت کاری: هر روز هفته از 12:00 تا 15:00 / 20:00 تا 23:59
  • تلفن: 09191551277
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: شهربازی پارک، نمایندگی بوتان عارفی فر، شیرینی سرای مادر، دنیای کیف فاضل سمیعی، بانک ملی، آرایشگاه زنانه بهاره، نانوایی بربری

منو کبابی کندوان ساوه

کبابی کندوان ساوه منو چندان متنوعی ندارد. در معرفی کبابی کندوان باید بگوییم که غذاهای این غذاخوری تنها در انواع خوراک کباب، مخلفات و نوشیدنی‌هایش خلاصه می‌شود. جدول زیر لیستی از غذاهای کندوان است:

انواع خوراک مخلفات نوشیدنی
چنجه کباب گوسفندی گوجه کبابی نوشابه
کباب کوبیده فلفل کبابی دوغ
جوجه کباب آب معدنی
کتف و بال

نقد و بررسی کبابی کندوان در ساوهنقد و بررسی کبابی کندوان در ساوه

بعد از معرفی کبابی کندوان، نوبت به نقد و بررسی آن می‌رسد. برای استفاده از خدمات کبابی کندوان تردید نداشته باشید. تمامی کباب‌های این غذاخوری با استفاده از باکیفیت‌ترین و تازه‌ترین گوشت و ترکیبات اولیه تهیه شده و به همین دلیل طعم و مزه آن کاملا با آنچه که قبلا امتحان کرده‌اید، متفاوت است. به علاوه به دلیل تبحر زیادی که سرآشپزان این رستوران در تهیه کباب دارند، اغلب میزان پختگی آن‌ها کاملا متناسب با ذائقه مشتریان بوده و نه خیلی خام و نه خیلی سوخته است.

در مورد فضای این کبابی نیز حرف زیادی برای گفتن نخواهد بود. با ورود به آن شاهد یک فضای ساده و کوچک خواهید بود که تنها برای صرف غذا تدارک دیده شده است. در مقابل پرسنل کاربلد و محیط تمیز و بهداشتی در آن کاملا پاسخگوی نیازهای شما در هنگام صرف ناهار و شام خواهد بود.

سفارش آنلاین غذا از کبابی کندوان ساوه

در دنیای پر مشغله امروز سفارش آنلاین غذا و محصولات دیگر می‌تواند بهترین انتخاب برای ما باشد. با در نظر گرفتن این موضوع اسنپ فود فضایی را ایجاد کرده که بتوانید خدمات مربوط به صرف غذا را به راحتی و با چند کلیک از رستوران یا فست فود مورد علاقه‌تان انتخاب و آن را درب منزل دریافت کنید. در این مطلب به معرفی کبابی کندوان پرداختیم و با اطلاعات، ویژگی‌ها و امکانات آن آشنا شدیم. شما می‌توانید در صفحه مربوط به این غذاخوری در پلتفرم آنلاین اسنپ فود، منوی آن را به همراه قیمت کباب کندوان ساوه و مخلفاتشان ببینید و آن‌ها را با توجه به ذائقه خود انتخاب کنید. شما هم تجربه خود را پس از صرف غذا در این رستوران یا سفارش غذا ساوه از کبابی کندوان با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود