آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
4/5 - (1 امتیاز)
237

معرفی چیکن فکتوری

ترمه افضلی 24 شهریور 1402 5 دقیقه

یکی از راه‌های فرار از هیاهوی شهر و رسیدن به آرامش سکوت، رفتن به مکانی آرام و زیبا است که آن حس آرامشی که نیاز داریم را به ما بدهد.

شما هم مثل ما خیلی خسته شده‌اید و کار طولانی و مشکلات روزمره انرژی برای شما باقی نگذاشته است؟ اگر این طور است با ما در سفر به چیکن فکتوری همراه شوید.

 

عکس چیکن فکتوری

چیکن فکتوری، مکانی زیبا و دلنشین با چشم‌اندازی بسیار زیبا است که می‌توان ضمن صرف یک وعده‌غذای خوشمزه در آن، به آرامش رسید و از دکور و زیبایی‌های آن لذت برد.

کافه گردی و رستوران گردی از تفریحات سالم است. همه، چه پیر و چه جوان، دوست دارند گاهی از زندگی و کار فاصله گرفته و زمانی هر چند کوتاه را در محیطی که آکنده از حس زیبای آرامش باشد به سر ببرند.

برای همین منظور، قصد داریم چیکن فکتوری chicken factory را در این مقاله به شما معرفی کنیم.

معرفی چیکن فکتوری

چیکن فکتوری از فست‌فودها و رستوران‌های زنجیره‌ای است که در سال 1395 تأسیس شده است و اکنون دارای بیش از 20 شعبه در سراسر ایران است.

چیکن فکتوری بام لند از رستوران‌ها و فست‌فودهای معروف است که به دلیل خدمات عالی و غذاهای باکیفیتی که ارائه می‌دهد و همچنین به دلیل برخورداری از منظره‌ای زیبا، در بین مردم معروف است.

 

چیکن فکتوری، محیطی زیبا و دلنشین

غذاهای لذیذ چیکن فکتوری بر پایه مرغ تهیه می‌شوند و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. این رستوران زیبا در سه‌طبقه مجزا ساخته شده است. طبقه اول این مجموعه بزرگ به سرو همبرگر و هات‌داگ اختصاص داده شده و در طبقه دوم نیز می‌توانید انواع پیتزا و سوخاری‌های لذیذ این مجموعه را امتحان کنید.

طبقه سوم ساختمان به کافه اختصاص‌داده‌شده است که با منظره‌‌ی فوق‌العاده‌ زیبایی که از دریاچه چیتگر  دارد و همچنین دکور منحصر به فردش، زیبایی بسیار خاص و فریبنده‌ای دارد.

برگرلند نیز از مقالات جذاب دیگری است که دررابطه‌با معرفی رستوران‌ها و فست‌فودهای محبوب و پرطرفدار در اسنپ فود منتشر شده است. اگر به خوردن غذا در جاهای جدید علاقه دارید حتماً این مقاله را نیز بخوانید.

چرا چیکن فکتوری؟

چیکن فکتوری، فست‌فودی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد است و همین امر موجب شده تا بیشتر افراد برای سپری‌کردن روزی خوش به این مکان بیایند.

                                 

چکین فکتوری با منظره دلنشین رو به دریا

غیر از چیکن فاکتوری بام‌لند، چیکن فاکتوری پاسداران هم محبوبیت بسیار بالا و مشتری‌های زیادی دارد. احتمالاً این محبوبیت زیاد بیشتر از هر چیزی مربوط به طعم و کیفیت غذاهای این مجموعه باشد. چرا که در چیکن فاکتوری از چاشنی و سس مخصوص فکتوری در غذاها استفاده می‌شود که راز آن را تنها صاحبان چیکن فکتوری می‌دانند.

دو برادر یزدی، زمانی تصمیم به تأسیس این فست‌فود کردند که بعد از تحقیق بسیار، توانستند با ترکیبی بی‌نظیر از طرز تهیه معمول مرغ‌سوخاری با سس مخصوص فکتوری، طعم جدیدی از سوخاری را به وجود آورند که تابه‌حال مزه نکرده‌اید.

چیکن فکتوری سفارش آنلاین هم قبول می‌کند و ارسال سریع و به‌موقع دارد همین امر باعث شده تا بر میزان محبوبیت و مشتری‌های این فست‌فود اضافه شود.

برای سفارش آنلاین چیکن فکتوری می‌توانید از صفحه چیکن فکتوری اسنپ فود دیدن کرده و از میان تنوع بالای غذاها، سفارش دهید.

چیکن فکتوری؛ تجربه‌ای خوشایند

یکی از مهم‌ترین اصولی که در چیکن فکتوری سرلوحه منشور کاری مجموعه و پرسنل شده، مشتری‌مداری است. برای همین منظور ارائه خدمات کامل و بی‌عیب‌ونقص و پاسخگویی سریع به مشتری‌ها در این مکان بسیار اهمیت دارد.

 

لحظاتی به‌یادماندنی در کنار خانواده و دوستان در چیکن فکتوری

همچنین رفتار مناسب و معقولانه و توأم با صمیمیت پرسنل با مشتری‌ها سبب شده تا فضای گرم و صمیمی به وجود آید که مشتری‌ها با قرارگیری در آن حس حضور در خانه خود را خواهند داشت.

در این مجموعه کلیه امور با رعایت تمام‌وکمال اصول بهداشتی انجام می‌شود. زیرا سلامت جامعه از هر چیزی مهم‌تر است.

علاوه بر این ارائه خدمات سفارش آنلاین سوخاری، این امکان را برای شما مهیا کرده است تا بدون این که مجبور باشید مسافت طولانی را طی کنید، در محل کار یا در خانه خود از میل کردن غذاهای چیکن فکتوری لذت ببرید.

منو خوشمزه چیکن فکتوری

منو چیکن فکتوری، طیف گسترده‌ای از غذاهای مرغی و نوشیدنی‌های خوشمزه و سالادها را شامل می‌شود. غذاهای خوشمزه‌ای که با گوشت مرغ تازه و مواد اولیه مرغوب و سالم تهیه می‌شوند.

کیفیت غذاهای چیکن فکتوری در سطح بسیار بالایی است. این غذاها در عین حال که بسیار خوشمزه هستند و قیمت قابل‌قبولی دارند، حجم مناسبی نیز دارند.

پیتزای چیکن فکتوری

پیتزاهای چیکن فکتوری به دلیل طعم بی‌نظیری که دارند،  بسیار محبوب هستند. این پیتزاها با خمیر تازه و مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند. پیتزاهای چیکن فکتوری در انواع مختلف از جمله پیتزا سزار، پیتزا پستو، پیتزا چیکن چیلی و پیتزا سبزیجات عرضه می‌شوند.

 

پیتزاهای عالی با حجم مناسب در چیکن فود

در چیکن فکتوری، انواع پیتزاهای ایتالیایی مانند پیتزا رول داگ و پیتزا چیکن گریل ایتالیایی سرو می‌شوند. همچنین پیشنهاد می‌دهیم پیتزاهای خوشمزه آمریکایی مثل پیتزا پپرونی آمریکایی و  پیتزا پن پن آمریکایی چیکن فکتوری را امتحان کنید.

مرغ‌سوخاری چیکن فکتوری

                                     

مرغ سوخاری با سس مخصوص فکتوری

سوخاری یکی از پرطرف‌دارترین غذاهای چیکن فکتوری است که از آرد سوخاری مخصوص و سس مخصوص چیکن فکتوری تهیه می‌شود. سوخاری چیکن فکتوری در اندازه‌های مختلف از 2 تکه تا 7 تکه ارائه می‌شوند.

انواع برگر و هات‌داگ چیکن فکتوری

یکی از غذاهای امروزی و پرطرفدار نسل جوان، برگرها و هات‌داگ‌ها هستند. در چیکن فکتوری بهترین و لذیذترین انواع برگر و هات‌‍داگ با گوشت تازه مرغ تهیه می‌شوند. هات وینگز با سس باربیکیو و برگر ویژه چیکن فکتوری از خوشمزه‌‌های چیکن فکتوری هستند که باید در اولین فرصت، مزه آن‌ها را بچشید.

سالادها و پیش‌غذاهای چیکن فکتوری

سالادهای چیکن فکتوری نیز گزینه‌های مناسبی برای افرادی هستند که به دنبال غذاهای سالم‌تر هستند. این سالادها با انواع سبزیجات تازه و سس مخصوص چیکن فکتوری تهیه می‌شوند. سالادهای چیکن فکتوری در انواع مختلف از جمله سالاد سزار، سالاد فرانسوی و سالاد پاستا عرضه می‌شوند.

 

وعده‌ای خوشمزه و فراموش‌نشدنی در چیکن فکتوری

علاوه بر این پیش‌غذاهای سالم و مقوی مثل نان سیر، قارچ سوخاری و سیب‌زمینی‌سرخ‌کرده پنیری نیز در این منوی اشتهاآور توجهات را به خود جلب می‌کنند.

لذت خوشمزه‌ترین غذاها با اسنپ فود…

چیکن فکتوری از فست‌فودهای به نامی است که بیشتر به دلیل پیتزاها و سوخاری‌های خارق‌العاده‌اش مشهور شده است.

غذاهایی که در این مجموعه تهیه می‌شوند در کنار کیفیت بالا و مزه عالی، قیمت‌های مناسبی دارند. چیکن فکتوری در مکانی رؤیایی و بسیار زیبا با منظره دریاچه چیتگر قرار دارد، همین موضوع باعث شده تا در طول هفته و به‌ویژه در آخر هفته این فست‌فود به‌قدری شلوغ باشد که جای سوزن انداختن ندارد.

اگر مراسم خاصی در پیش دارید یا قرار است امشب مهمان داشته باشید درنگ نکنید با سفارش انلاین غذا میزی رنگارنگ و خوشمزه بچینید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

khousnoudiyan
24 آبان 1402

سلام رستوران چیکن فکتوری ساندویچ چیکن برگر و سالاد پاستا و سالاد سزار داره

  • snappfoodadmin
    24 آبان 1402

    سلام رستوران چکین فکتوری انواع ساندویچ ها و سالاد ها و انواع نوشیدنی ها را در منوی خوب و خوش قیمت دارد شما می توانید از طریق اسنپ فود هم ساندویچ چکین برگر و سالاد پاستا و سالاد سزار تهیه کنید https://snappfood.ir/

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود