آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
5/5 - (1 امتیاز)
2

قهوه­ای فراموش‌نشدنی در کافه لاب کرمان

ترمه افضلی 13 اردیبهشت 1402 6 دقیقه

این روزها گذراندن وقت در کافه‌ها همه‌گیر شده است و تقریباً کسی نیست که حتی یک‌بار به کافه نرفته باشد یا از رفتن به آن لذت نبرد. کافه رفتن یک سبک جدید برای معاشرت با آدم‌های جدید محسوب می‌شود. کافه‌ها تنها یک مکان نیستند؛ بلکه برای خیلی از ما بعضی از کافه‌ها تبدیل به یک دوست شده‌اند که گهگاهی می‌شود به او سری زد و از کنار او بودن احساس آرامش کرد.

آنچه در این مقاله میخوانید

هیچ کافه‌ای شبیه کافه­ی دیگری نیست. شما مخالف این حرف هستید؟

خب بیاید بیشتر به کافه‌ها نگاه کنیم. کافه‌ها دکوراسیون مشخصی ندارند باتوجه‌به فضای موجود چیدمان متفاوت دارند البته سبک چیدمان‌ها هم متفاوت است، سبک بوهمی، مینیمال، کلاسیک، هنری، سنتی و….موسیقی، رنگ‌ها، بوها و نورپردازی‌ها هم کاملاً متفاوت است؛ اما تفاوت بزرگ‌تر میان آن‌ها در منو کافه‌هاست بعضی از کافه‌ها منویی با سرو غذا دارند، یا کافه‌هایی با نوشیدنی‌های کلاسیک یا فرنگی و… اما اینجا ما کافه لاب کرمان را داریم که منو تخصصی قهوه دارد و طعم‌های خاصی از قهوه را درست کرده و برای مشتریان خود سرو می‌کند.

آگاهانه بنوش

کافه لاب

کافه لاب سال ۱۳۹۶ در کرمان فعالیتش را شروع کرد. هدف ایده‌پرداز و مدیر این کافه از انتخاب نام لاب برای آن ایجاد یک نگاه تخصصی به دنیای خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها بود؛ زیرا لاب برگرفته‌شده از واژه­ی لابراتوار است که در زبان فارسی به آن آزمایشگاه می‌گویند. این نام و هدف از این نام‌گذاری، ایجاد فضایی برای آزمون‌وخطا در ترکیب مواد خوراکی و تهیه انواع قهوه بود. فضایی برای کشف طعم‌های جدید که شاید امتحان دوباره آن کمتر پیش بیاید.

 

کافه لاب، لابراتواری برای کشف طعم‌های خاص قهوه

وقتی از یک قهوه­ی تخصصی می‌گوییم یعنی:

قهوه‌ای که پس از مواجهه با تمام مراحل حفظ بقا و کیفیّت، طی سفر طولانی و پرمخاطره‌اش، از روی شاخه‌ی درخت به‌سلامت به فنجان برسد.

شعار کافه لاب قطعاً در ذهن مخاطبانش خواهد ماند. شعار: ” آگاهانه بنوشیم”

بعد از افتتاح کافه لاب، این کافه به‌خاطر ویژگی‌های منحصربه‌فردش خیلی زود تبدیل به یکی از بهترین کافه‌های کرمان شد. وقتی برای اولین‌بار وارد این کافه می‌شوید یکی از کارکنان کافه لاب فعالیت کافه و منو خاص آن را برای شما توضیح می‌دهد. بهتر است بدانید که این کافه اصرار دارد که خود دانه‌های قهوه را از مبدأ تهیه کرده و به شیوه­ی خود و به‌صورت تازه آسیاب کرده و رُست کند . (برشته‌کاری)

برشته‌کاری تخصصی قهوه در کافه لاب

 

فضای کافه لاب شامل محیط سرباز و سربسته می‌شود. در فضای باز کافه لاب امکان کشیدن سیگار برای مشتریان فراهم است؛ اما برای ما سلامت شما بسیار مهم­تر است، چرا به‌جای سیگار یک فنجان اسپرسو تلخ مخصوص کافه لاب را امتحان نمی‌کنید؟

کارکنان کافه لاب محترمانه و مؤدبانه با مشتری‌ها رفتار می‌کنند و قطعاً این یکی از بزرگ‌ترین ویژگی‌های کافه لاب برای محبوب‌شدن میان مشتریان خود است. به گفتهٔ مشتریان کافه حتی کسانی که اولین‌بار به این کافه رفته‌اند فضای کافه را سرشار از انرژی مثبت دیده‌اند. بعید است این انرژی مثبت روی حال خوب شما بی‌تأثیر باشد.

آدرس کافه لاب

اهالی کرمان و مسافرانی که به شهر زیبای کرمان سفر می‌کنند؛ ما امیدواریم در حین وقت گذراندن در این شهر حداقل یکبار به کافه لاب کرمان سری بزنید و نظر خود را در مورد این کافه با ما در میان بگذارید. به نظر شما بهترین کافه صبحانه کرمان کدام است؟

آدرس کافه لاب: کرمان، کوی فرهنگیان، بلوار جمهوری. بین کوچه ۱۷ و ۱۹ قبل از مسجد امام رضا

شماره تماس کافه لاب: ۰۹۱۳۹۸۷۱۸۹۶

کافه لاب از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به مشتریان خود خدمات می‌دهند.

راه‌های ارتباطی دیگر:

www.cofeelab.ir

info@coffeelab.ir

_labcoffee_: اینستاگرام

منو کافه لاب

در کافه لاب چه چیزی سرو می‌شود؟

شیرینی‌ها و کیک‌های باکیفیت و مرغوب

کافه لاب یک کافه تخصصی قهوه است که صبحانه هم سرو می‌کند؛ یعنی این کافه به شکل تخصصی روی قهوه‌های خود کار می‌کند و طعم قهوه‌های آن مخصوص خود کافه لاب است. اما در کنار آن صبحانه و دسرهای دلچسبی هم سرو می‌شود. قهوه­ی کافه لاب، قهوه‌ای است که احتمالاً جای دیگری نخواهید نوشید. کیک‌های خانگی به خصوص کیک هویج این کافه نیز طرفداران بسیاری دارد. زیرا کافه لاب یک بخش کافه قنادی را هم در مجموعهٔ خود دارد که در آن جا شیرینی‌ها و کیک‌های تازه و مرغوبی به مشتریان خود ارائه می‌کند. این کافه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را به سبک خود آماده کرده و سرو می‌کند.

امکانات کافه لاب

کیفیت بالای نوشیدنی‌ها و دسرهای کافه لاب باعث محبوبیت زیاد این کافه میان مردم شده است. درنتیجه به علت حجم بالای مشتریان می‌توانید به‌صورت تلفنی میز خود را از قبل رزرو کنید. با وجود شلوغی شما محدودیت زمانی برای بودن در کافه ندارید.

از قهوه چه می‌دانید؟

از طرفی محل قرار گیری کافه به گونه ای است که امکان پارک در حاشیه خیابان برای مشتریان وجود دارد.

در صورتی­که علاوه بر نوشیدن قهوه به شیوهٔ درست‌کردن آن نیز علاقه دارید خوب است بدانید که بخش آکادمی کافه لاب نیز فعال شده است تا همه بتوانند اصول پایه و حتی تخصصی در زمینه آماده کردن یک فنجان خوشمزه از قهوه را بیاموزند.

افتخارات کافه لاب

کارکنان کافه لاب آموزش تخصصی در نقاط مختلف جهان دربارهٔ قهوه دیده‌اند و به نمایشگاه‌های تخصصی بسیاری در دنیا رفته‌اند به همین دلیل اطلاعات خوبی در مورد قهوه به ما می‌دهند. کافه لاب چندین مقام در کشور دارد که مهارت آنها را در این موضوع نشان می‌دهد. در تولد دو سالگی کافه لاب، این کافه برنده مقام اول کشور در تهیه قهوهٔ سرد دم شده است.

بهترین قهوه را در بهترین کافه‌ها بنوشیم

در مجموع کافه لاب دارای ۳ مقام کشوری است:

مقام سوم مسابقات ملی لاته آرت ایران ۲۰۱۹

مقام سوم مسابقات قهوهٔ سرد دم کشور ۲۰۲۰

مقام اول مسابقات قهوه سرد دم کشور ۲۰۱۹

چطور در کرمان به کافه لاب برویم؟

برای رفتن به کافه‌های کرمان به خصوص اگر مسافر هستید حتماً از نقشه دقیق استفاده کنید. اما خوب است بدانید که نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به کافه لاب، ایستگاه توان‌بخشی نام دارد. اما اگر برای رفتن به کافه لاب کرمان به طور مثال شما در میدان آزادی کرمان باشید چند مسیر برای رسیدن به کافه خواهید داشت.

مسیر اول: ابتدا از میدان آزادی مستقیم در زیرگذر آزادی پیش می‌رویم سپس به سمت بلوار بهمنیار دور می‌زنیم. در جهت راست خیابان زهره کرمانی مسیر را ادامه می‌دهیم. سپس به سمت چپ خیابان امام‌جمعه و بعد به سمت راست رفته وارد بلوار شهید صدوقی می‌شویم در نهایت از خیابان‌های فارابی، بهشتی، بلوار جمهوری نیز می‌گذریم تا بعد از طی مسافت ۴٫۲ کیلومتر به مقصد برسیم.

مسیر دوم: ابتدا از میدان آزادی مستقیم در زیرگذر آزادی پیش می‌رویم. به سمت بلوار بهمنیار دور می‌زنیم و در جهت راست خیابان زهره کرمانی مسیر را ادامه می‌دهیم به سمت چپ خیابان امام‌جمعه پیش رفته و در سمت راست وارد بلوار شهید صدوقی می‌شوید از خروجی راست معلم حرکت کرده و در خروجی بلوار جمهوری به سمت راست پیش می‌رویم و مسیر را تا مقصد ادامه می‌دهیم این مسیر ۵٫۲ کیلومتر فاصله دارد.

بعد از نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه لاب، به شما توصیه می‌کنیم یک شام خوشمزه در رستوران شبهای تیگران کرمان میل کنید. یا در منزل با سفارش اینترنتی غذا کرمان، غذای موردعلاقه‌ی خود در شهر کرمان را سفارش داده و میل کنید. در این میان اگر در سفر خود به شیراز هم رفتید، به کافه لب شیراز هم سری بزنید.

حرف آخر

اینکه انتخاب کنیم وقت خود را در چه کافه‌ای بگذرانیم، یا فضای چه کافه‌ای مناسب است کاملاً به سلیقهٔ ما بستگی دارد، اما در هر سنی که هستید و در هر شهری که ساکن هستید، لذت کافه رفتن را از خود دریغ نکنید. ما می‌توانیم گهگاهی چند ساعتی را به نشستن در محیطی آرام همراه به خوردن خوراکی‌های که دوست داریم بگذرانیم. پس امروز به یک کافه برو و با خودت یا دوستانت یک قرار دلچسب بزار.

 

 

 

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

مشتری لاب
23 آذر 1402

سلام اولین بار که کافه لاب یک کافه تخصصی قهوه در کرمان میبینم با اینکه قیمت قهوه از کافه های لوکس تهران هم گرانتره است اما ارزش داره یک نوشیدنی گرم خوب و عالی بخوری

  • snappfoodadmin
    23 آذر 1402

    سلام کافه لاب با افتخارات بالا برنده مقام اول کشور در تهیه قهوهٔ سرد دم شده است در شهر کرمان در یک محیط خوب و ارام و دلنشین مشغول به سرو انواع مختلف قهوه ها با طعم بینظیر است میتوانید انواع مختلف قهوه مثل قهوه ترک و اسپرسو و موکا و الا اخر را انلاین از اسنپ فود خرید کنید

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود