آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

کبابی محمد

ترمه افضلی 14 شهریور 1402 5 دقیقه

کباب، یعنی گوشت ترد و آبدار لای نان سنگک تازه، کباب یعنی خاطرهٔ دورهمی‌ها و مهمانی‌ها، کباب یعنی غذایی که هیچ جایگزینی ندارد. در این مقاله ما برای کباب‌خورها به طور اختصاصی دربارهٔ کبابی محمد در شهر اصفهان می‌گوییم.

کباب ایرانی

بخش بزرگی از لذت سفر، قسمت رستوران گردی و خوردن غذاهای خوشمزه است. در شهر اصفهان هم رستوران‌ها و کبابی‌هایی بسیاری وجود دارند که مرتب در تلاش و رقابت‌اند تا خدمات خود را با بهترین کیفیت به مشتریان و مسافران شهر ارائه دهند. کبابی محمد هم در این میدان رقابت کم نگذاشته است.

کبابی محمد

اگر شما هم عاشق عطر و طعم کباب هستید بهتر است کبابی محمد (KababieMohammad) را امتحان کنید. این رستوران با تنوع غذایی در منو و کیفیت مناسب تلاش می‌کند تا غذاهایی با طعم فراموش نشدنی برای ما آماده کند.

با این هدف غذاهای کبابی محمد بسیار مناسب مهمانی‌ها و جمع‌های دوستانه و خانوادگی ما هستند. برای رسیدن به این جایگاه هر رستورانی باید ویژگی‌های مشخصی داشته باشد. چطور است این ویژگی‌ها را در کبابی محمد بررسی کنیم؟

ویژگی‌های کبابی محمد

وقتی وارد کبابی محمد می‌شویم مثل اکثر کبابی‌های خوب؛ عطر کباب داغ، برنج در حال دم و ذغال داغ، هوس خوردن کباب را در دلمان دوچندان می‌کند. شکم گردها خوب می‌دانند که غذا را چگونه باید خورد تا بهترین طعم را داشته باشد.

دورچین کباب

خوردن خوراک‌های کبابی هم بدون دورچین مزهٔ کاملی ندارد. نان داغ، چند برگ ریحان تازه، سماق سرخ و ترش و یک تکه گوجه کبابی لقمهٔ ما را کامل می‌کند. البته که بعضی‌ها بدون یک ورق پیاز کباب به دلشان نمی‌چسبد.

منو کبابی محمد

کبابی محمد، همان طور که از نامش پیداست تنها در تهیه کباب گوشت و مرغ تخصص دارد. کبابی که قرن‌هاست در دستهٔ غذاهای پرطرفدار و لذیذ قرار دارد و به علت خوش خوراک بودن سال‌ها در منو رستوران‌ها دوام آورده است.

کباب ذغالی

در نتیجه شما در منوی این کبابی غذایی به جز کباب مجلسی، کباب سلطانی، کباب چنجه، کوبیده، جوجه کباب، خوراک بال و کتف و دنبه کبابی پیدا نخواهید کرد. پیش غذای محبوب این رستوران هم قارچ کباب شده با ذغال است.

جلب اعتماد مشتریان و مشتری مداری

در هر رستوران و کبابی، سلیقه و مهارت آشپزها در ترکیب مواد و پخت دقیق غذا باعث می‌شود یک رستوران در منطقهٔ خود شهرت پیدا کرده و در نتیجه مشتریان ثابت خود را داشته باشد. مشتری‌ها طبق تجربه خیلی زود متوجه کیفیت غذاها می‌شوند و به علت ذائقه خوب مردم ایران، رستوران‌ها با کیفیت پایین نمی‌توانند مدت زیادی فعال بمانند.

پس رضایت مشتری‌ها خود به تنهایی ثابت می‌کند که یک رستوران چقدر خوب کار کرده است. کبابی محمد هم طی سال‌ها فعالیت این واقعیت را خوب می‌داند و تلاش می‌کند کیفیت را نه تنها حفظ کند؛ بلکه ارتقا دهد برای همین مشتریان ثابت این رستوران با اعتماد به آن غذا می‌خرند.

مسافرانی که به اصفهان سفر می کنند، از قبل می دانند که اصفهانی‌ها مردمانی‌ مهمان نواز و مهربان هستند. هریک از آنها در هر صنفی که فعال است تلاش می‌کند میزبان‌ خوبی برای مهمانانش باشد. این گونه است که کبابی محمد با سرو غذایی لذیذ و باکیفیت رضایت مشتریان به خصوص مسافران را به دست می آورد. شهروندان و مسافران می‌توانند علاوه بر اینکه حضوری به این رستوران رفته و غذا را صرف کنند؛ با سفارش کباب آنلاین، غذای مورد علاقهٔ خود را در خانه میل کنند.

قیمت مناسب غذا در کبابی محمد

قیمت غذا در کبابی محمد بسیار مناسب است. در مقایسه با رستوران‌های دیگر قیمت پایین‌تری برای هر وعده تعیین شده است؛ اما این قیمت مناسب و شاید پایین کباب‌ها به معنی کیفیت پایین آن نیست؛ بلکه کبابی محمد سعی می‌کند بدون تغییر در کیفیت مواد اولیه و پخت، قیمت غذاها را حفظ کند.

دورچین جوجه کباب

مدیریت و پرسنل پرتلاش کبابی محمد در خدمت مشتریان هستند تا انتقادات آن‌ها را شنیده و خدمات خود را ارتقا دهند. به همین شکل این کبابی طی سال‌ها به کار خوب خود ادامه داده و می‌دهد.

فضا و محیط کبابی محمد

به طور کلی کبابی محمد محیطی دوستانه و غذاهای مقرون به صرفه دارد. این کبابی با تأکید بر سلامت و کیفیت غذا یک تجربه جذاب از خوردن کباب به ما می‌دهد. فضای کبابی محمد با حفظ نکات بهداشتی محیط آرامی برای صرف غذاست.

کبابی محمد کجاست؟

کبابی محمد از لحاظ موقعیت جغرافیایی در غرب شهر اصفهان قرار گرفته و در حاشیهٔ خیابان بزرگ و تجاری پروین است در نتیجه دسترسی به این رستوران دشوار نخواهد بود.

چلو کباب کوبیده با جوجه

آدرس کبابی محمد: خیابان پروین، بعد از حکیم شفایی اول، کنار پل عابر پیاده، کبابی محمد

ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰

امکانات: دسترسی آسان، جای پارک مناسب، سفارش آنلاین غذا

اماکن نزدیک:  رستوران کله پاچه مولانا، آس برگر، بستنی ایتالیس، فروشگاه ویپ، پارک همافر

سفارش آنلاین از کبابی محمد

در جهان مدرن با تکنولوژی‌های روز همهٔ ما می‌توانیم از سایت یا اپلیکیشن موبایل غذای مورد علاقه‌مان را از هر رستورانی در شهر سفارش دهیم و به آسانی در منزل یا محل کار خود داغ و تازه تحویل بگیریم. کبابی محمد هم از این قاعده مستثنی نیست.

کبابی محمد به صورت حضوری و آنلاین پاسخگوی مشتریان خود است. پس اگر اهل شهر اصفهان هستید یا به این شهر سفر کرده‌اید حتماً به این کبابی سر بزنید یا با سفارش آنلاین از کبابی محمد غذاهای آن را امتحان کنید.

در کبابی محمد باکیفیت‌ترین غذا را بخورید.

اسنپ فود هم به شما کمک می‌کند تا به صورت آنلاین موقعیت این رستوران را پیدا کرده و غذای خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید نظرات مشتریان را در این اپلیکیشن بخوانید و در کوتاه‌ترین زمان، غذای خود را از هر لحاظ مقایسه کنید. در آخر با پرداخت آنلاین غذای خود را در منزل یا محل کار دریافت کنید.

مزایای خرید آنلاین از کبابی محمد

از ویژگی مهم کبابی محمد تحویل فوری و گرم غذاهای سفارش گرفته شده به صورت آنلاین است. گاهی حتی ممکن است از سرعت ارسال غذا شوکه شوید. استفاده از بسته بندی مناسب برای غذاهای ارسالی به‌طوری که غذا گرم بماند از مزایای دیگر این کبابی است.

حرف آخر

طی سال‌ها خوردن و پختن کباب به همهٔ ما ثابت شده که کباب را هرکسی نمی‌تواند خوب سیخ بگیرد و بپزد. زیرا این کار اصلاً آسان نیست و نیاز به تمرین و ممارست فراوان دارد. کیفیت کباب در هر رستوران اعتبار آن رستوران را برای مشتری‌ها مشخص می‌کند. برای مثال کباب‌های فوق‌العادهٔ شمرون کباب؛ شما این کباب را امتحان کردید؟

در شهر اصفهان هم رستوران‌ها و غذاخوری‌های بسیاری وجود دارد که حضوری یا با سفارش آنلاین غذا به مشتری‌های خود خدمات می‌دهند. حالا فرق نمی‌کند شما در چه منطقه و خیابانی ساکن باشید حتماً رستورانی پیدا خواهید کرد که در منو خود انواع کباب را داشته باشد. در خیابان پروین اما می‌توانید به کبابی محمد مراجعه کنید. یا به صورت اینترنتی غذای خود را سفارش دهید.

اشتراک:
ترمه افضلی- 775 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود