آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
بهترین رستوران های رشت
شکم گردی
4.1/5 - (7 امتیاز)
بدون نظر

14 تا از بهترین رستوران های رشت از سنتی تا فست فود

شقایق حسنی نصب 02 شهریور 1402 9 دقیقه

همه ما می‌دانیم که گیلان پایتخت غذای ایران است. تنوع غذایی در سفره‌ی گیلک‌ها باعث شده تا لقب پایتخت غذای ایران را از آن خود کنند. در این میان رشت به عنوان مرکز گردشگری غذایی استان شناخته می‌شود و این موضوع باعث شده تا تعداد رستوران‌ها در رشت زیاد باشد. افزایش تعداد رستوران‌ها در این شهر موجب می‌شود تا احتمال پیدا کردن بهترین فست فود رشت یا رستوران این شهر کم‌تر شود. به همین دلیل قصد داریم در ادامه این مقاله به معرفی بهترین فست فود های رشت و بهترین رستوران های رشت بپردازیم.

1. رستوران محرمعکس بهترین رستوران رشت

اولین رستورانی که می‌توان برای صرف غذا در رشت انتخاب کرد، رستوران محرم است. محرم قدیمی‌ترین و باکیفیت‌ترین رستوران رشت بوده که از سال 1323 تاکنون انواع غذاهای سنتی و ایرانی را سرو می‌کند. نزدیک به 80 سال تجربه رستوران‌داری و طبخ غذای ایرانی باعث شده تا رستوران محرم به یک گزینه بی‌نظیر و مطمئن برای صرف غذا در رشت تبدیل شود.

رستوران محرم معمولاً شلوغ است، اما فضای بزرگ و سرویس‌دهی منظم باعث شده تا مشتریان برای دریافت خدمات مدت زیادی را منتظر نمانند. محرم بهترین رستوران رشت است که در آنجا می‌توانید غذاهای ایرانی و محلی گیلان را با کیفیت بسیار عالی سفارش دهید. رستوران محرم یک پیشنهاد ویژه برای صرف غذاهای گیلکی بوده و منو غذاهای محلی گیلان در این رستوران از تنوع بسیار زیادی برخوردار است.

2. رستوران شکم‌ الملوکرستوران شکم‌ الملوک

شکم الملوک بعد از رستوران محرم از قدیمی‌ترین رستوران‌های شهر رشت است که به دلیل کیفیت غذا، نحوه سرویس‌دهی، برخورد پرسنل، فضای رستوران و پخش موسیقی زنده در لیست بهترین رستوران های رشت قرار می‌گیرد. رستوران شکم الملوک با منو ایرانی و غذاهایی خوش‌طعم و باکیفیت توانسته رضایت حداکثری مشتریان را دریافت کند.

فضای این رستوران بزرگ بوده و دکوراسیون آن تلفیقی دلنشین از سنت و مدرنیته است که رستوران را برای مشتری به فضایی دنج و صمیمی تبدیل می‌کند.

3. کباب مهدی رشتکباب مهدی رشت

کبابی مهدی، در میان کبابی‌های قدیمی رشت جای نمی‌گیرد، اما اگر نمی‌خواهید کیفیت را فدای قدمت کنید، باید سری هم به آنجا بزنید. کباب مهدی قدمت و پیشینه‌ی زیادی ندارد؛ اما آنچه آن را از دیگر کبابی‌های رشت متمایز کرده، کیفیت غذاها و نوآوری در سرو غذا است.

چیزی که در مدت زمان بسیار کوتاهی توانست کباب مهدی رشت را به یک گزینه خاص در میان رستوران‌های این شهر تبدیل کند، آپلود ویدیوهای خلاقانه از سرو غذا به تقلید از سرآشپز معروف ترکی (نصرت) بود! با دست به دست شدن این ویدیوها در فضای مجازی نام کباب مهدی بر سر زبان‌ها افتاد و حالا در هر روزی از هفته که برای صرف غذا به این رستوران بروید، شلوغ و پر رفت و آمد است. شما می‌توانید معرفی کباب مهدی رشت را به طور اختصاصی در اسنپ فود مطالعه کنید.

4. رستوران رازقیرستوران رازقی رشت

در فهرست بهترین رستوران رشت می‌توان نام رستوران رازقی را نیز جای داد. رستوران رازقی از مدرن‌ترین و زیباترین رستوران‌های شهر رشت است که به دلیل طبخ غذاهای باکیفیت و سرو آن‌ها در محیطی زیبا و دلنشین، توانسته به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های شهر تبدیل شود. رازقی مشتریان ثابت خود را دارد که همگی نسبت به کیفیت و درجه یک بودن این رستوران اتفاق‌نظر دارند.

چیزی که رازقی را در نظر مشتریان خاص می‌کند، منوی متنوع شامل انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و گیلانی است. در حقیقت توجه رستوران رازقی به سلیقه‌ها و ذائقه‌های غذایی متفاوت، آن را در نظر مشتری متفاوت کرده است. همچنین در کنار کیفیت غذاها و فضای مناسب رستوران، برخورد حرفه‌ای پرسنل، سرویس‌دهی منظم و اجرای زنده پیانو در رستوران رازقی نیز در جلب رضایت مشتریان بی‌تأثیر نبوده است.

5. رستوران شورکولیرستوران شورکولی

در لیست بهترین رستوران های رشت ، نام رستوران شورکولی نیز جای می‌گیرد. یک رستوران سنتی و محلی که چندسال متوالی به عنوان محبوب‌ترین رستوران رشت معرفی شد. اگر می‌خواهید غذاهای گیلکی را با همان طعم اصلی و محلی بچشید، راهی شورکولی شوید. طعم و کیفیت غذاهای رستوران شورکولی رشت بی‌نظیر است. چه مسافران و چه مردم محلی، همگی بر کیفیت عالی غذاها و برخورد حرفه‌ای پرسنل رستوران اتفاق‌نظر دارند. از طرفی محیط صمیمانه و دلنشین با دکور سنتی، این رستوران را در نظر مشتریان محبوب‌تر کرده است.

در شورکولی غذاها در ظروف سفالی و چینی قدیمی سرو می‌شود تا حس و حال غذا خوردن در یک رستوران سنتی عمیق‌تر شود. با ورود به رستوران شورکولی احساس می‌کنید وارد تونل زمان شده‌اید، روی دیوارها عکس‌های رشت قدیم را می‌بینید که حس و حال نوستالژیک و جذابی دارد.

6. رستوران دورانرستوران دوران رشت

رستوران دوران یکی دیگر از رستوران‌های خوب و باکیفیت سنتی است که نامش را در لیست بهترین رستوران های رشت وارد می‌کنیم. قیمت مناسب غذاها در مقایسه با کیفیت آن‌ها، رستوران دوران را از دیگر رستوران‌ها متمایز می‌کند. منو ایرانی این رستوران معروف است، اما مشتریان معمولاً به قصد سفارش دیزی سنگی به اینجا می‌آیند. اگر هوس یک پرس دیزی درست‌وحسابی کرده‌اید، فضای دنج و صمیمی رستوران دوران را از دست ندهید. دوران بهترین رستوران رشت برای صرف دیزی سنگی است.

7. خانه کنتاکی رشتخانه کنتاکی رشت

اگر در میان فست فودی های رشت به دنبال یکی از باکیفیت‌ترین‌ها می‌گردید، باید به سراغ شعبه‌ خانه کنتاکی رشت بروید. خانه کنتاکی را می‌توان بهترین فست فود رشت از نظر مردم دانست که منو جذابی را ارائه می‌دهد.

مجموعه خانه کنتاکی فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ با اولین شعبه در شهر اصفهان آغاز کرد. هم‌اکنون بیش از 14 سال از شروع فعالیت اولین شعبه خانه کنتاکی می‌گذرد و همواره مشتریان بر سر کیفیت و طعم بی‌نظیر غذاهای خانه کنتاکی اتفاق‌نظر دارند. در حال حاضر این فست فود معروف رشت به عنوان ششمین شعبه این برند، در محدوده چهارراه گلسار با نام خانه کنتاکی پلاس رشت مشغول به ارائه خدمات است. شما می‌توانید معرفی کامل خانه کنتاکی رشت را در اسنپ فود مطالعه کنید.

8. رستوران اردشیررستوران اردشیر از بهترین رستوران های رشت

رستوران اردشیر را هم باید جزء بهترین رستوران های رشت معرفی کرد. اردشیر یک رستوران قدیمی در شهر رشت است که از سال 51 تاکنون غذای سنتی خوب و باکیفیت به دست مشتریان می‌رساند. راز موفقیت این مجموعه، کیفیت بالای مواد غذایی، طبخ حرفه‌ای غذا، پرسنل باتجربه و سرویس‌دهی سریع و مناسب است. سرآشپز این رستوران مهارت خاصی در پخت غذاهای سنتی و ایرانی دارد، اما در میان تمام غذاها، آن را به شیشلیک، ماهی سفید و مرغ شکم‌پرش می‌شناسند.

9. فست فود پیزریا رشتفست فود پیزریا رشت

اگر قصد دارید در لیست بلندبالای رستوران های رشت به سراغ بهترین فست فود رشت بروید، پیشنهاد ما فست فود پیزریا است. یک فست فود سرشناس و محبوب که 2 شعبه در شهر رشت و 1 شعبه در لاهیجان دارد و تقریباً تمامی مردم محلی آن را می‌شناسند.

منوی این مجموعه شامل انواع ساندویچ مانند برگر، برگر زغالی، دوبل برگر و چیکن برگر و خوراک‌هایی مانند فیله استیک با سس قارچ و خوراک کباب ترش است. همچنین در این فست فود می‌توانید سوخاری‌ها و انواع پیتزا مانند پیتزا مخصوص پیزریا، پیتزا یونانی، پیتزا مغز و پیتزا میگو را سفارش دهید. البته منو پیش غذاها نیز در شعب مختلف این فست فود از تنوع خوبی برخوردار است.

فست فود پیزریا رشت شعبه اول:

فست فود پیزریا رشت شعبه دوم:

فست فود پیزریا رشت شعبه سوم:

10. کافه رستوران پائول لانژکافه رستوران پائول لانژ رشت

یکی دیگر از فست فودهای خوب و باکیفیت رشت، در طبقه آخر برج گلسار قرار گرفته است. این فست فود موقعیت خاص مکانی و ویوی بی‌نظیری داشته و خوشمزه‌ترین و باکیفیت‌ترین غذاهای فست فودی را سرو می‌کند. رستوران پائول لانژ معمولاً شلوغ و پررفت و آمد است، اما پرسنل حرفه‌ای و باتجربه آن با سرویس‌دهی منظم، جای معطلی برای مشتریان باقی نمی‌گذارند.

11. فست فود آتیلا برگرفست فود آتیلا برگر

نام آتیلا برگر را نیز می‌توان در فهرست بهترین فست فود رشت جای داد. آتیلا برگر به صورت تخصصی انواع غذاهای فست فود شامل برگر، سوخاری، پاستا، پیتزا، ساندویچ و استیک را سرو می‌کند. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این فست فود، منو صبحانه است که انواع صبحانه ایرانی و خارجی را سرو می‌کند. تنوع منوی آتیلا برگر و سرو بهترین غذاها موجب شده تا نام این فست فود در شهر رشت معروف شود.

12. پیتزا کسری رشتپیتزا کسری رشت

اگر به دنبال بهترین فست فود رشت بودید، پیتزا کسروی را فراموش نکنید. این فست فود معروف رشت در طول سال‌های فعالیت خود موفق شده است تا با ارائه بهترین خدمات، رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. در این فست فود برای تهیه غذاها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه و سرآشپزان حرفه‌ای استفاده می‌شود و این موضوع موجب شده تا بهترین غذاهای فست فود در پیتزا کسری سرو شود.

13. رستوران ویوالدی رشترستوران ویوالدی رشت

اگر در شهر رشت هوس انواع پیتزا را کردید، به ویوالدی سری بزنید. این رستوران به صورت تخصصی انواع پیتزا را سرو می‌کند که طعم فوق‌العاده‌ای دارند. فضای داخلی رستوران بسیار دنج و آرام و با دکوراسیون چشم‌نواز طراحی شده است. تنوع منو پیتزا ویوالدی را در هیچ‌جای دیگری مشاهده نمی‌کنید و سرو بهترین انواع پیتزا باعث افزایش مشتریان این رستوران شده است. پیتزا ویوالدی برای رفاه حال مشتریان خود امکان سفارش آنلاین غذا را نیز فراهم کرده تا برای چشیدن طعم پیتزاهای این رستوران، نیازی به خروج از منزل نداشته باشید.

14. مجموعه غذایی یوشیتا رشتمجموعه غذایی یوشیتا رشت

شما به طعم کدام یک از غذاهای فست فود بیشتر علاقه دارید؟ پیتزا، سوخاری، برگر یا ساندویج؟ هر طعمی را که دوست دارید و هر آنچه را که می‌خواهید، با بیشترین کیفیت در یوشیتا رشت امتحان کنید. این رستوران با تنوع بی‌نظیری از انواع غذاهای فست فود در تمام طول هفته آماده ارائه خدمات و سرویس‌دهی است. کیفیت غذاها در کنار فضای زیبای رستوران و برخورد مناسب پرسنل حرفه‌ای، موجب شده است تا نام یوشیتا در میان بهترین فست فودهای رشت جای بگیرید؛ کیفیتی که مشابه آن را در هیچ جای دیگری نخواهید یافت.

سفارش آنلاین از بهترین رستوران ها و فست فودهای شهر رشت

در این مطلب فهرستی از بهترین فست فود های رشت و بهترین رستوران های رشت را ارائه کردیم. اگر به رشت سفر کرده‌اید یا در این شهر ساکن هستید، به رستوران‌هایی که بالا معرفی کردیم مراجعه کرده و غذای آن‌ها را امتحان کنید. البته، اگر هوس خوردن یک غذای خوشمزه کردید، اما حوصله خروج از منزل یا هتل را نداشتید، از اسنپ فود کمک بگیرید. امکان سفارش آنلاین غذا رشت در اسنپ فود فراهم شده است تا شما به راحتی غذای موردنظر را سفارش داده و در محل آدرس خود تحویل بگیرید.

در پایان، در صورتی که تجربه صرف غذا در هریک از این 14 رستوران را دارید، لطفا نظرتان را با ما و دیگر کاربران اسنپ فود به اشتراک بگذارید. خوشحال می‌شویم با بهترین رستوران رشت از نظر شما آشنا شویم.

اشتراک:
شقایق حسنی نصب- 51 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود