رستوران هنرمندان رشت متناسب با هر سلیقه و ذائقه

رستوران هنرمندان رشت
3.3/5 - (6 امتیاز)

اگر اهل غذاهای سنتی یا فست فودی هستید و دوست دارید غذای خود را در محلی خاص به همراه موسیقی زنده میل کنید رستوران هنرمندان رشت یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود. منوی این رستوران از ترکیب غذاهای سنتی، ایرانی، و فرنگی یا فست فودی تامین شده و بهترین خوراکی‌ها را با بالاترین کیفیت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

درباره رستوران سنتی و فست فود هنرمندان

سالن غذاخوری این رستوران دارای محیطی آرام و دنج است که باعث می‌شود شما یا همراهانتان به دور از هیاهوهای جامعه و شهر غذایی را با آرامش میل کنید. از آنجایی که این رستوران لژ خانوادگی دارد، خانواده‌های محترم مسافر یا ساکن شهر رشت می‌توانند در تعطیلات یا آخر هفته‌ها غذای خود را در محیطی مناسب میل کنند.

رستوران سنتی و فست فود هنرمندان

سرویس‌دهی و کارکنان رستوران هنرمندان بی‌نظیر است و دستپخت سرآشپز این رستوران باعث شده انواع خوراک‌ها از غذاهای سنتی گرفته تا فست فود با بهترین طعم و مزه سرو شود. این رستوران یکی از 10 تا از بهترین رستوران‌های رشت از سنتی تا فست فود به حساب می‌آید که طرفداران زیادی دارد.

علاوه بر غذاهای دلچسب و طعم خوش خوراکی‌های این رستوران می‌توان به سرو قلیان نیز اشاره کرد. اگر دوست دارید بعد از غذای چرب و خوشمزه خود قلیان بکشید، این رستوران را انتخاب کنید زیرا ترکیب قلیان با موسیقی زنده بدون‌شک برای شما لذت‌بخش خواهد بود.

  • آدرس رستوران هنرمندان رشت: بلوار ولیعصر، جاده رشت به انزلی، کیلومتر 8
  • شماره تماس: 09111311766
  • امکانات: موسیقی زنده، امکان سفارش آنلاین، لژ خانوداگی
  • ساعت کاری: 9 صبح الی 12 شب

پرطرفدارترین آیتم‌های منو رستوران هنرمندان رشت

از خوراکی‌های ایرانی و سنتی گرفته تا انواع غذاهای فست فودی و فرنگی با بالاترین کیفیت در رستوران هنرمندان سرو می‌شود. فرقی ندارد هوس غذای سنتی دارید یا دلتان فست فود می‌خواهد. این رستوران هر نوع غذایی را مناسب با سلیقه و ذائقه شما طبخ و آماده می‌کند. پرطرفدارترین آیتم‌های منوی این رستوران رشتی را در زیر نام می‌بریم و شما نیز باید آنها را امتحان کنید.

  • چلو مرغ
  • پیتزا ویژه
  • غذای مخصوص سرآشپز
  • پلو کباب محلی
  • کباب بال
  • جوجه کباب
  • خوراک مرغ
  • خوراک ماهیچه
  • پیتزا گیروس
  • پیتزا یونانی

اگر به لیست پیتزا فروشی های رشت نگاهی بیندازید، بدون‌شک نام هنرمندان رشت را می‌بینید که بهترین امتیاز را در نوع سرویس‌دهی و کیفیت غذا از آن خود کرده‌ است. در ضمن این رستوران همه فن حریف غذاهای دریایی را نیز با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود آماده می‌کند.

منو رستوران هنرمندان رشت  

به طور کلی بهترین و خوش‌طعم‌ترین غذاهای لذیذ ایرانی، سنتی، فرنگی،فست فودی، و دریایی در رستوران هنرمندان شهر رشت سرو می‌شود که مناسب با هر سلیقه و ذائقه‌ای خواهد بود. اگر به رشت سفر می‌کنید، به این رستوران زیبا و دنج با منویی خوش آب و رنگ و متنوع سر بزنید.

کافه رستوران هنرمندان رشت مناسب برای قرارهای مهم

اگر دوست دارید شریک عشقی یا همکارتان را به محل مناسبی و برای یک قرار عاشقانه یا کاری مهم دعوت کنید، رستوران هنرمندان را در لیست بهترین کافه رستوران های شهر رشت قرار دهید. شاید بعد  از مطالعه معرفی کامل خانه کنتاکی رشت + عکس، منو و قیمت به این فکر کنید که خانه کنتاکی نیز محل خوبی برای قرار باشد.

ولی در نظر داشته باشید رستوران هنرمندان به نوعی کافه محسوب می‌شود و حتی قلیان نیز در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد، در حالی که خانه کنتاکی تنها غذاهای خوشمزه دارد و شاید برای قرارهای اول محل مناسبی نباشد. در هر حال خانه کنتاکی نیز بهترین غذاهای فست فودی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

خوشبختانه رستوران هنرمندان در رشت بهترین و متنوع‌ترین منوی کافی شاپی را شامل می‌شود. بنابراین در گرمای تابستان با انتخاب یکی از نوشیدنی‌های خنک یا بستنی‌های کافه رستوران هنرمندان می‌توانید تشنگی خود را رفع کنید. در ادامه آیتم‌های پرطرفدار کافه رستوران هنرمندان را برای شما نام می‌بریم:

  • انواع نوشیدنی‌های گرم
  • انواع نوشیدنی‌های سرد
  • انواع بستنی
  • هات چاکلت
  • شکلات گلاسه
  • قهوه ترک
  • نسکافه
  • شیک موز شکلات

در ضمن سرویس چای و قلیان این کافه رستوران باعث شده هنرمندان رشت محل مناسبی برای انواع مهمانی‌ها، جشن‌ها، و دورهمی‌های خانوادگی محسوب شود. فراموش نکنید کیفیت غذا و تنوع بی‌نظیر این رستوران به دلیل چندین سال سابقه متوالی در این حوزه فعالیت است.

رستوران هنرمندان رشت با موسیقی زنده

در بخش‌های قبلی نیز به اجرای موسیقی زنده این رستوران اشاره کردیم. بدین ترتیب اگر دوست دارید از فضایی خاص و دنج برای نوش‌جان کردن غذاهای ایرانی، سنتی، و فرنگی به همراه یک موسیقی زنده باکیفیت لذت ببرید بهتر است رستوران هنرمندان رشت را انتخاب کنید.

رستوران هنرمندان رشت

بسیاری از افراد رستوران هنرمندان را با کباب مهدی در رشت:‌شماره تلفن،‌آدرس و نقد و بررسی | بلاگ اسنپ فود مقایسه می‌کنند و بر این باور هستند که کیفیت کباب این 2 رستوران رشتی تا حدودی شبیه به یکدیگر است ولی بزرگ‌ترین تفاوت این 2 رستوران سنتی در شهر رشت، اجرای موسیقی زنده در رستوران هنرمندان خواهد بود.

کباب مهدی شاید بهترین کباب‌های شهر را در متنوع‌ترین حالت ممکن در اختیار مشتریان خود بگذارد ولی هیچ موسیقی زنده‌ای به همراه قلیان و چای سرو نخواهد کرد. ناگفته نماند کباب‌های رستوران هنرمندان نیز دست کمی از کباب‌های بی‌نظیر کباب مهدی ندارند و ما همیشه شاهد بهترین کیفیت‌ها بوده‌ایم.

سفارش آنلاین از رستوران هنرمندان رشت

از وقتی سرویس سفارش انلاین غذا در رشت راه‌اندازی شده است، ساکنین این شهر زیبا و مسافران در رفاه بیشتری به سر می‌برند زیرا بدون نیاز به حضور فیزیکی در رستوران و ترک منزل خود در ساعات اوج ترافیک و شلوغی، می‌توان غذای دلخواه خود را از یکی از رستوران‌های باکیفیت سفارش داد.

سفارش انلاین غذا بیشتر توسط سایت و اپلیکیشن اسنپ فود در شهر رشت همه‌گیر شد و بسیاری از افراد این شهر از ظهور چنین خدمات و سرویس‌دهی استقبال کردند. در  ضمن شما می‌توانید غذای مورد نظر را به صورت آنلاین از منوی رستوران هنرمندان رشت انتخاب کنید و سفارش دهید. در ادامه غذای شما طی مدتی کوتاه و بدون معطلی در محل مورد نظرتان تحویل داده می‌شود.

نظرات کاربران

Laale hounardoust
29.آذر.1402

رستوران هنرمندان رشت با موسیقی زنده
محیط عالی چای و قلیان و هات چاکلت و شیک موز شکلات و پلو کباب محلی و خوراک مرغ و جوجه کباب عالی خیلی دل منو برده مشتری ثابت شدم

    snappfoodadmin
    04.دی.1402

    سلام رستوران هنرمندان رشت با منو غذاها و انواع نوشیدنی های متفاوت و متنوع در یک محیط زیبا و خوب با سرو قلیان و چای
    میزبان مشتری های خوب خود است می توانید از این رستوران و دیگر رستوران های شهر رشت انلاین از طریق اسنپ فود خرید کنید https://snappfood.ir/