آسان ترین و خوشمزه ترین طرز تهیه کتلت سوسیس

طرز تهیه کتلت سوسیس
5/5 - (1 امتیاز)

اگر به دنبال تهیه یک غذای فوری و در دسترس هستید، کتلت سوسیس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. با دنبال کردن طرز تهیه ااین کتلت با سیب زمینی و دیگر ترکیبات در زیر، می‌توانید به راحتی این غذا را در آشپزخانه منزل خود تهیه کنید. البته همیشه این فرصت وجود دارد که راه حل ساده‌تری را انتخاب کرده و با سفارش آنلاین غذا در  اسنپ فود، این غذای خوشمزه را از رستوران‌های محدوده خود سفارش داده و بسیار زود تحویل بگیرید. با این حال، در ادامه با ما همراه بمانید تا نگاهی به طرز تهیه انواع کتلت سوسیس بیندازیم.

طرز تهیه کتلت سوسیس با سیب زمینی

این نوع کتلت طرز تهیه ساده‌ای دارد. کافی است که مواد اولیه را آماده کرده باشید.

مواد اولیه تهیه کتلت سوسیس با سیب زمینی

موادی که برای طرز تهیه این کتلت خوشمزه احتیاج دارید، در جدول زیر آمده است:

مواد لازم میزان
سوسیس 5 عدد
سیب زمینی 3 عدد
پیاز 1 عدد
تخم مرغ 1 عدد
آرد سوخاری به میزان لازم
زردچوبه و فلفل سیاه به میزان لازم

مراحل تهیه این نوع کتلت

کتلت سوسیس با سیب زمینی

برای تهیه این غذای خوشمزه، مراحل زیر را در نظر داشته باشید. لازم به ذکر است که طرز تهیه کتلت گوشت، تفاوت چندانی با تهیه کتلت سوسیس ندارد.

مرحله اول: پیش از هر کاری سیب زمینی و سوسیس را با رنده ریز، رنده کنید.

مرحله دوم: حالا پیاز را نیز پوست کنده و رنده کنید.

مرحله سوم: پیاز، سیب زمینی و سوسیس رنده شده را با هم مخلوط کرده و تخم مرغ را بشکنید و به آن‌ها اضافه کنید.

مرحله چهارم: کمی نمک و فلفل سیاه به این موارد بزنید تا طعم خوبی بگیرند.

مرحله پنجم: شما می‌توانید مقداری آرد سوخاری نیز به مواد فوق اضافه کنید که کتلت حالت تردی به خود بگیرد.

مرحله ششم: حال دست‎‌های خود را مرطوب کرده و به میزان کافی از مواد را برداشته و به شکل بیضی یا دایره‌ای در تابه‌ای که روغن داغ در آن قرار دارد، بگذارید تا یک طرف کتلت آماده شده، سپس برگردانید تا طرف دیگر آن نیز سرخ شود.

مرحله هفتم: با آماده شدن کتلت‌ها، می‌توانید در ظرف مورد نظر سرو کرده و با خیارشور و گوجه فرنگی، تزیین کنید.

کتلت سوسیس با پنیر پیتزا

کتلت سوسیس با سیب زمینی

برای تهیه کتلت سوسیس با پنیر پیتزا، کافی است که به مواد فوق، مقدار مناسبی پنیر پیتزا اضافه کنید. این باعث می‌شود که کتلت سوسیس شما، طعم به مراتب خوشمزه‌تری نیز به خود گرفته و پس از آماده شدن، حالت کششی پنیر پیتزا در آن عالی خواهد بود.

در نظر داشته باشید که با اضافه کردن پنیر پیتزا به این کتلت، باید درجه حرارت شعله را کمتر کنید تا پنیر پیتزا نسوخته و غذای شما کیفیت خود را از دست ندهد.

کوکوی سوسیس و فلفل دلمه ای

کتلت سوسیس با سیب زمینی

با اضافه کردن فلفل دلمه‌ای رنده شده به کوکوی سوسیس، می‌توانید عطر و طعم به مراتب جذاب‌تر و بهتری به آن ببخشید. طعم کوکوی سوسیس و فلفل دلمه ای، شبیه به طعم پیتزا شده و می‌تواند یک غذای ایده آل برای کودکان و نوجوانان باشد.

سخن پایانی

در طرز تهیه این کتلت، دیدیم که فرآیند طبخ این غذا، شباهت زیادی با طرز تهیه انواع کتلت گوشت دارد. به همین ترتیب شما باید زمان زیادی برای درست کردن تعداد زیادی کتلت سوسیس با سیب زمینی یا هر ترکیب دیگری اختصاص دهید. با این حساب به نظر می‌رسد که با سفارش آنلاین این غذا از اسنپ فود، بتوانید در روزهای شلوغ کاری، به راحتی این غذا را روی میز خود داشته باشید.

نظرات کاربران