آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی آشکده دارچین
رستوران گردی
1/5 - (1 امتیاز)
بدون نظر

معرفی آشکده دارچین به همراه اطلاعات کامل

مینا اسماعیل بیگی 29 مرداد 1402 4 دقیقه

در شهر تهران رستوران‌ها و فست فودهای متنوعی وجود دارد که انواع غذاها را سرو می‌کنند، اما معمولا پیدا کردن رستورانی که در منو خود آش، حلیم و عدسی داشته باشد، کار سختی است. در این مواقع بهترین انتخاب مکانی است که به صورت تخصصی آش و حلیم تهیه کرده و سرو کند.

آشکده دارچین به صورت حرفه‌ای و تخصصی تنها به سرو آش و حلیم می‌پردازد. با وجود آنکه می‌توان با دنبال کردن طرز تهیه آش شله قلمکار ، این آش را در منزل تهیه کرد، اما راه آسان‌تر خرید آش شله قلمکار از آشکده دارچین است. در این مطلب قصد داریم تا به معرفی آشکده دارچین بپردازیم و اطلاعات آن شامل آدرس، شماره تلفن، لوکیشن، ساعت کاری و منو را ارائه دهیم؛ پس تا انتها همراه ما باشید.

معرفی آشکده دارچین

عکس آشکده دارچین

 

آشکده دارچین سابقه طولانی داشته و فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است. در این آشکده می‌توانید انواع آش و حلیم را به صورت پرسی (یک نفره) سفارش داده و در فضای داخلی آشکده دارچین یا صندلی‌های روبه‌رو آنجا میل کنید. همچنین امکان خرید آش و حلیم‌های این رستوران به صورت کیلویی نیز وجود دارد و می‌توانید آن را با خود به منزل ببرید.

اگر می‌خواهید با انواع آش و حلیم سفره‌های پذیرایی خود از مهمانان را خوش‌رنگ‌تر کنید اما زمان کافی برای تهیه آن‌ها ندارید، خرید از آشکده دارچین بهترین انتخاب ممکن است. دارچین در تهیه انواع آش و حلیم از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند و در تهیه آن‌ها تخصص زیادی دارد. ماحصل استفاده از مواد اولیه باکیفیت و سابقه و مهارت سرآشپزها، ارائه بهترین و خوشمزه‌ترین انواع آش و حلیم است.

آدرس و شماره تلفن آشکده دارچین

آدرس و شماره تلفن آشکده دارچین

آشکده دارچین در یکی از پررفت و آمدترین خیابان‌های تهران یعنی خیابان ستارخان قرار دارد. کیفیت غذاها در دارچین سبب شده است تا این رستوران همیشه شلوغ باشد. اگر شما هم یک‌بار به آدرس آشکده دارچین مراجعه کنید و طعم غذاهای آنجا را بچشید، به مشتریان ثابت این آشکده تبدیل می‌شوید. دارچین همه روزه از ساعت 4 عصر فعالیت خود را آغاز می‌کند؛ پس می‌توان برای خوردن یک عصرانه خوشمزه و مقوی آشکده دارچین را انتخاب کرد. در ادامه آدرس، لوکیشن و دیگر اطلاعات این آشکده را مشاهده می‌کنید.

  • آدرس آشکده دارچین: تهران، ستارخان، نبش کوچه آفرند، پلاک 155
  • شماره تماس: 021-66919323
  • ساعت کاری: تمامی روزهای هفته از ساعت 16:00 الی 23:59
  • امکانات: امکان رزرو
  • اماکن نزدیک: بیمارستان امام خمینی، مرکز واکسیناسیون اورژانس بیمارستان امام خمینی، بیمارستان مرکز طبی کودکان، اداره کل گذرنامه تهران
  • لوکیشن آشکده دارچین تهران

منو آشکده دارچین

منو آشکده دارچین

در این بخش از معرفی آشکده دارچین به بررسی منو آن می‌پردازیم. همانطور که گفتیم دارچین به صورت ویژه و تخصصی به تهیه و سرو انواع آش، حلیم و عدسی مشغول است. با وجود آنکه می‌توانید طرز تهیه آش دوغ را در منزل نیز دنبال کنید، اما طعم آش دوغ دارچین چیز دیگری است. البته در این منو انتخاب‌های جذاب دیگری مانند فرنی، عدسی و شیر برنج نیز در انتظار شما است. یکی از بهترین گزینه‌های این منو آب دوغ خیار است که انتخابی عالی برای یک بعدازظهر گرم تابستانی خواهد بود.

انواع آش و حلیم دارچین در کنار نان تافتون تازه سرو می‌شود؛ البته برای آب دوغ خیار نان سنتی موجود است. شما می‌توانید آش یا حلیم مورد نظر خود را به صورت پرسی سفارش داده یا به مقدار یک، یک و نیم، دو، دو نیم کیلویی و … خریداری کنید. در جدول زیر منو آشکده دارچین را به صورت کامل ارائه داده‌ایم.

آش و حلیم نوشیدنی
آش شله قلمکار نوشابه بطری
حلیم آب معدنی
آش دوغ چای با قند
آش رشته
شله زرد
مسقطی
کشک
فرنی
عدسی
آب دوغ خیار
حلوا
سمنو
شیر برنج
پیاز داغ اضافی
کشک اضافی

نقد و بررسی آشکده دارچین

نقد و بررسی آشکده دارچین

رضایت مشتریان آشکده دارچین را می‌توان از تعداد آن‌ها و شلوغ بودن همیشگی دارچین به راحتی متوجه شد. اغلب مشتریان این رستوران برای مدت طولانی آش و حلیم‌های خود را از دارچین تهیه می‌کنند. یکی از نکاتی که کاربران به آن توجه داشته‌اند، میزان کافی پیاز داغ و کشک موجود در آش است و همچنین بر خلاف دیگر آشکده‌ها، غذاها شور نیست.

مشتریان دارچین از برخورد پرسنل و سرویس‌دهی آن‌ها نیز راضی بوده‌اند. آنچه در دارچین تجربه می‌کنید، طعم واقعی و فوق‌العاده انواع آش و حلیم ایرانی است که در هیچ‌کجا مشابه آن را نخواهید یافت. علاوه بر آن، ساعت کاری طولانی دارچین باعث می‌شود حتی تا ساعت 12 شب نیز، فرصت مراجعه به آدرس آشکده و چشیدن طعم غذاهای آن را داشته باشید.

به طور خلاصه و در مجموع باید گفت که مشتریان مانند آش سید مهدی ، از آشکده دارچین کاملا راضی هستند و دارچین توانسته رضایت آن‌ها را جلب کند.

آشکده دارچین؛ چشیدن بهترین طعم آش و حلیم

در این مطلب به معرفی آشکده دارچین پرداختیم و کلیه اطلاعات آن شامل آدرس، لوکیشن، شماره تماس و منو دارچین را معرفی کردیم. شما می‌توانید طعم انواع آش و حلیم مانند آش شله قلمکار، آش دوغ، حلیم و آش رشته را در آشکده دارچین امتحان کنید. طبیعتا با دنبال کردن طرز تهیه آش رشته خوشمزه و دیگر انواع آش، امکان درست کردن این غذاها در منزل را خواهید داشت، اما چشیدن طعم آش‌های دارچین چیز دیگری است.

آش و حلیم غذایی خوشمزه و البته مقوی هستند که می‌توانند نیاز بدن به بسیاری از مواد مغذی را تامین کنند. درست کردن آش در منزل به زمان زیادی نیاز دارد و حتی تهیه برخی از آن‌ها، مهارت بالایی می‌خواهد. این موضوع باعث شده است تا خرید آش و حلیم انتخاب بهتری باشد. در شهر تهران آشکده دارچین از بهترین‌ها است و با سابقه‌ای طولانی در تلاش است تا بالاترین کیفیت آش و حلیم را ارائه دهد. پس، برای امتحان کردن بهترین طعم‌ها به آشکده دارچین مراجعه کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود