آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی مونلایت کافه
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی مونلایت کافه، اطلاعات کامل مونلایت کافه مرند + منو، قیمت و شماره تماس

مینا اسماعیل بیگی 26 اسفند 1401 3 دقیقه

مرند شهری زیبا و تاریخی است که در استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است. آثار تاریخی زیادی به جا مانده از حکومت مادها در این منطقه وجود دارد که باعث جذب گردشگران به آن شده است. اغلب مسافران این شهر به دنبال مکانی برای استراحت در میان بازدیدهای خود هستند و کافیشاپ ها بهترین انتخاب برای آن‌هاست. مونلایت کافه یکی از بهترین کافه های شهر مرند بوده و در نزدیک دانشگاه آزاد اسلامی واقع شده است. در این مطلب به معرفی مونلایت کافه و امکانات آن خواهیم پرداخت.

معرفی کافه مونلایت مرند

مونلایت کافه به دلیل نزدیک بودن به دانشگاه، پاتوق بسیاری از دانشجویان است. در این کافه فضایی جذاب و دنج ایجاد شده است. همچنین کیفیت بالای آیتم‌های قرار گرفته در منوی آن، باعث شده تا به یکی از پرطرفدارترین کافه‌های این منطقه تبدیل شود. سرویس دهی این کافه هر روزه از ساعت 11 صبح تا 11 شب است. اطلاعات زیر در مورد مونلایت و امکاناتی است که در اختیار شما قرار داده است:

  • ادرس مونلایت کافه مرند: بلوار عباسی، پایین تر از دانشگاه آزاد (به سمت مرند)
  • ساعت کاری: هر روز هفته از ساعت 11:00 تا 23:00
  • تلفن: 04142232883
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: دانشگاه آزاد اسلامی مرند، رستوران کافی شاپ بستنی وحید، یمن کافه، نمایندگی سایپا مرند، کارواش سنتو

منو مونلایت کافه مرند

منو مونلایت کافه مرند

در ادامه معرفی مونلایت کافه، باید به منوی کافی شاپ اشاره کنیم. مونلایت کافه مرند منو متنوعی دارد و این منو شامل انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد، ویتامینه و قهوه است. کلیه این خوراکی‌ها با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و تازه تهیه شده و به همین دلیل طعم آن در ذهن شما باقی خواهد ماند. برای سفارش کافه مرند بهتر است منوی زیر را در ذهن خود بسپارید:

 

ویتامینه شیک قهوه نوشیدنی گرم
معجون مخصوص اوریو شیر قهوه هات چاکلت
شیر فندق بادام زمینی قهوه ترک وایت چاکلت
شیر پسته لوتوس شیر نسکافه هات چاکلت نوتلا
آیس پک شکلاتی کافی میکس هات چاکلت فندقی
کاپوچینو هات پسته زعفران
چای ماسالا

نقد و بررسی مونلایت کافه مرند

نقد و بررسی مونلایت کافه مرند

معرفی مونلایت کافه به پایان رسید و نوبت به نقد و برسی می‌رسد. برای نقد و بررسی مونلایت کافه به سراغ نظرات مشتریانی رفتیم که از خدمات این کافه استفاده کرده‌اند. اغلب آن‌ها از طعم ویتامینه‌ و نوشیدنی‌های آن راضی بودند. همچنین فضایی که در داخل کافه وجود دارد، نیز رضایت مشتریان را به دنبال داشته و آن را در میان بهترین کافه های های شهر مرند قرار داده است.

پیشنهاد اغلب مشتریان این کافه معجون‌های مخصوصی است که مونلایت با ترکیبی از پسته، خامه، بادام هندی، موز، گردو، باقلوا و بستنی سنتی تهیه کرده و در انواع ویژه، دو نفره و سه نفره به فروش می‌رساند. به علاوه قیمت مونلایت کافه مرند در کلیه آیتم‌ها، نسبت به حجم و ترکیباتی که دارند بسیار منصفانه و به صرفه است.

سفارش آنلاین از کافه مونلایت مرند

کافی است سری به اسنپ فود بزنید تا با لیست کافه های مرند رو به رو شوید. در میان این اسامی مونلایت نیز دیده می‌شود. منوی بی‌نظیر و متفاوت این کافه در اسنپ فود باعث شده تا سفارش آنلاین از آن توسط مشتریان بسیار زیاد بوده و بتواند از نظر کیفیت امتیاز خوبی را دریافت کند. برای استفاده از خدمات این کافه در منزل یا محیط کار خود می‌توانید تمام آیتم‌ها را به صورت آنلاین سفارش دهید. محصول انتخابی شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با بسته‌بندی مناسب به دستتان خواهد رسید. شما هم اگر تجربه استفاده از خدمات مونلایت یا سفارش آنلاین از آن را داشته‌اید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود