آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • سمبوسه سیب زمینی
    طرز تهیه سمبوسه سیب زمینی با طعم‌ های مختلف مرداد 2, 1403
  • سبزی خورشت کرفس
    سبزی خورشت کرفس چیست؟ مرداد 2, 1403
  • روغن کرچک
    معرفی روغن کرچک با خواص، مضرات و نحوه مصرف خرداد 20, 1403
صفحه پیدا نشد!
معرفی کافه بار
رستوران گردی
به این مقاله امتیاز دهید
بدون نظر

معرفی کافه بار در ساوه + تصاویر، منو و شماره تماس

مینا اسماعیل بیگی 09 اردیبهشت 1402 3 دقیقه

در سفر به استان مرکزی و شهر ساوه می‌توانید برای خوردن نوشیدنی‌های خوشمزه به کافه‌های مختلفی بروید. کافه بار، یکی از بهترین کافه های ساوه با فضای دنج و آرام برای قرارهای دوستانه و خانوادگی است. نوشیدنی‌های این کافیشاپ طعم فوق‌العاده‌ای دارند؛ به گونه‌ای که از خوردن یک عصرانه دلچسب در کافه بار لذت خواهید برد. در این مطلب به معرفی کافه بار ساوه خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

معرفی کافه بار ساوه

برای یک عصرانه خوشمزه چه چیزی میل دارید؟ هر آنچه دوست دارید از کافه بار سفارش دهید و از خوردن آن در محیط دوست‌داشتنی این کافه شاپ لذت ببرید. قیمت کافه بار ساوه بسیار مناسب و معمولی است تا برای کافه‌گردی نگران قیمت‌ها نباشید. قرارگیری این کافه در خیابان ولیعصر آن را به پاتوق بسیاری از جوانان تبدیل کرده است. هر آنچه که در این کافه میل می‌کنید با بهترین مواد اولیه و روش‌های خاص باریستا کافه بار تهیه شده‌اند.

معرفی کافه بار ساوه

  • ادرس کافه بار ساوه: شهر ساوه، خیابان ولیعصر، قائم ۱۶، جنب نانوایی
  • شماره تماس: 09204554797
  • ساعت کاری: کلیه روزهای هفته به جز جمعه‌ها از ساعت 8:30 تا 24
  • امکانات: سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: موزه گنبد چهار سوق، بازار ساوه، پیشخوان خدمات دولت، نانوایی سنگکی، بانک صادرات و …

منو کافه بار ساوه

منو کافه بار ساوه

کافه بار ساوه منو کاملی از انواع نوشیدنی‌ها و میان وعده‌های خوشمزه را با بیشترین کیفیت ارائه می‌دهد. مانند منو کافی شاپ ها مختلف، در کافه بار نیز نوشیدنی‌هایی بر پایه قهوه، حرف اول را می‌زنند که در این قسمت بخشی از منو این کافه را ارائه داده‌ایم. البته شما می‌توانید پودر قهوه مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و در منزل از آن‌ها استفاده کنید.

قهوه چای
قهوه گلد چای سبز
قهوه کلاسیک چای معمولی
قهوه روبوستا چای ماسالا
قهوه عربیکا شکلاتی
قهوه ترک
قهوه فرانسه
قهوه لاتاری
نسکافه
هات چاکلت
کاپوچینو

نقد و بررسی کافه بار ساوه

نقد و بررسی کافه بار ساوه

کافه‌گردی و تجربه طعم‌های مختلف، چیزی است که اغلب ما از آن لذت می‌بریم. یکی از بهترین گزینه‌ها برای خوردن یک میان وعده خوشمزه در شهر ساوه، کافه بار است. اولین نکته در جلب رضایت مشتریان این کافه، خوشمزگی و کیفیت انتخاب‌های موجود در منو است.

برخورد صمیمانه کارکنان نیز حس خوبی را به شما القا می‌کند تا از نشستن در محیط این کافه لذت ببرید. مسیر دسترسی آسان نیز، یکی دیگر از گزینه‌هایی است که موجب جلب توجه مشتریان به این کافه می‌شود. اگر در شهر ساوه ساکن هستید و یا به عنوان مهمان و مسافر به این شهر رفتید، به کافه بار نیز سری بزنید و مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد!

سفارش آنلاین از کافه بار ساوه

رفتن به کافه‌های مختلف همان چیزی است که برخی از ما به آن علاقه‌مند هستیم. آشنایی با لیست کافه های ساوه به شما کمک می‌کند که سردرگم نشده و برای خوردن یک وعده غذای فست فود یا یک نوشیدنی و میان وعده خوشمزه، گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در این مطلب به معرفی کافه بار پرداختیم و همین‌طور که خواندید، یکی از کافی شاپ های معروف ساوه، با نام کافه بار در خیابان ولیعصر قرار گرفته است. اگر ترجیح می‌دهید به صورت آنلاین از منو کافه بار سفارش دهید، اسنپ فود در خدمت شماست. با استفاده از سفارش کافه انلاین ساوه می‌توانید به منو کافه بار دسترسی داشته و از خدمات سفارش آنلاین این کافه استفاده کنید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 1446 مقالات

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود