آخرین کلمات کلیدی جست و جو شده
داغ‌ترین‌های امروز
  • گل بابا آدم
    گل بابا آدم و نکات مهم نگهداری مهر 25, 1403
  • معرفی بهترین رستوران های مشهد به همراه آدرس، عکس و منو مهر 25, 1403
  • جلوگیری از ریزش موی گربه
    جلوگیری از ریزش موی گربه؛ دلایل و روش های درمان مهر 25, 1403
صفحه پیدا نشد!
گرانترین رستوران تهران
شکم گردی
4/5 - (30 امتیاز)
4

17 مورد از لوکس ترین و گرانترین رستوران های تهران

مینا اسماعیل بیگی 16 مرداد 1402 13 دقیقه

گاهی اوقات تصمیم می‌گیریم ناهار یا شام یک روز خاص مانند تولد یا سالگرد ازدواج را در یک رستوران صرف کنیم. طبیعتا وقتی پای جشن به میان می‌آید، انتخاب ما نزدیک‌ترین چلوکبابی به محل سکونتمان نخواهد بود. شام و ناهار یک روز خاص را باید در رستورانی به همان اندازه خاص صرف کرد. پس بهتر است از قبل، لیستی از لوکس ترین و گرانترین رستوران تهران که هم فضای خوبی دارند و هم غذای باکیفیتی سرو می‌کنند را داشته باشیم.

زمانی که به دنبال یک رستوران لوکس و بی نظیر می‌گردید، دیگر نزدیک بودن این رستوران به محل سکونت شما از اهمیت زیادی برخوردار نیست. شما ممکن است به سراغ لوکس ترین رستوران های غرب تهران رفته یا بر حسب اتفاق، سری به لوکس ترین رستوران های شرق تهران بزنید. به هر ترتیب موضوع حائز اهمیت در این شرایط کیفیت غذا و همین طور حال و هوای خاص رستوران است.

به همین منظور، در ادامه به لوکس ترین رستوران های تهران از شرق تا غرب اشاره کرده‌ایم. اگر تمایل دارید یک رستوران خوب را برای مناسبت‌های خاص انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

معرفی گران ترین و لوکس ترین رستوران های تهرانعکس گرانترین رستوران تهران

اگر فکر می‌کنید قرار است به زودی جشن یا یک دورهمی خانوادگی و دوستانه داشته باشید و به دنبال یک رستوران عالی و تمام عیار برای سفارش غذا می‌گردید، در ادامه این مقاله با معرفی لوکس ترین و بهترین رستوران های تهران همراه ما باشید. گران ترین رستوران های تهران را بر اساس مولفه‌های مختلفی از جمله فضای رستوران، تنوع منو، کیفیت غذا، کیفیت سرویس، خدمات و … معرفی کرده‌ایم:

رستوران عالی قاپو؛ یک رستوران سنتی همه‌چیزتمام

مطلب گرانترین رستوران تهران را با معرفی رستوران عالی قاپو آغاز می‌کنیم. سفره خانه عالی قاپو یکی از قدیمی ترین و بهترین رستوران های لوکس تهران است که با بیش از چهار دهه سابقه فعالیت درخشان، در فهرست رستوران‌های برتر پایتخت قرار دارد. محمد رشیدی مدیر و بنیان‌گذار این رستوران بوده که به دلیل علاقه‌مندی شخصی، رستوران خود را با سبک سنتی تاسیس کرده است.رستوران عالی قاپو گرانترین رستوران تهران

در عالی قاپو با یک منو تماماً ایرانی از مهمانان پذیرایی می‌شود. سفره‌خانه سنتی عالی قاپو به دلیل معماری هنرمندانه و تزئینات سنتی، به محلی مناسب برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری تبدیل شده است. بسیاری از مشتریان نیز گذشته از کیفیت غذا، برای گوش دادن به موسیقی زنده سنتی به عالی قاپو می‌آیند. آدرس و امکانات عالی قاپو، یکی از لوکس ترین رستوران های تهران ، در ادامه آمده است.

  • آدرس: ميدان ونک، ابتدای خيابان گاندی، پلاک 55
  • ساعت کاری: 12:00 تا 24:00
  • شماره تماس: 02188777803
  • امکانات: موسیقی زنده، سالاد بار، دستگاه کارت خوان
  • اماکن نزدیک: باشگاه بدن سازی سناتور، باشگاه بدن سازی ونک، پارک آب و آتش، شیرینی فروشی گاندی، کافه جیما، هتل نیلو، هتل هما، هتل آپارتمان وزرا، هتل تاج محل تهران

شما می‌توانید با مشاهده‌ قیمت و سفارش آنلاین از رستوران عالی قاپو، بدون حضور در رستوران و با سفارش آنلاین از منزل خود، مهمان این رستوران باشید.

رستوران تاج محل؛ یک رستوران هندی درجه یکرستوران تاج محل؛ یک رستوران هندی درجه یک

رستوران تاج محل، رستوران یکی از معروف‌ترین هتل‌های تهران با همین نام است. هتل تاج محل در سال 1380 در 8 طبقه ساخته و افتتاح شد. رستوران تاج محل فعالیت خود را از همان سال آغاز کرد، اما پس از بازسازی با تغییرات کلی روبه‌رو شد که نتیجه آن قرارگیری نام رستوران تاج محل در لیست بهترین رستوران های بین‌المللی تهران بود.

در معرفی رستوران تاج محل باید بدانید که این رستوران هندی محبوب در طبقه همکف و ورودی هتل تاج محل واقع شده است. ظرفیت رستوران 80 نفر بوده و با یک طراحی کاملا متفاوت هر روز برای وعده ناهار و شام پذیرای شما است.

  • آدرس: تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29، رستوران هندی تاج محل
  • ساعت کاری: 12:00 تا 24:00
  • شماره تماس: 02188035444
  • امکانات: امکان رزرو آنلاین، پارکینگ، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: مجتمع ورزشی رویال ونک، باشگاه آریامن بانوان، استخر صدف، هتل تاج محل، هتل نیلو، هتل هما، هتل آپارتمان وزرا، رستوران گیلکی ماهی ماهی، کافه دارکو، پیتزا سیب 360

شما می‌توانید یک وعده متفاوت از گرانترین رستوران تهران برای ناهار داشته باشید و آن را به صورت آنلاین از تاج محل سفارش دهید. امکان مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران تاج محل از طریق اسنپ فود فراهم شده است.

رستوران شاندیز جردن؛ حاصل سه دهه تجربهرستوران شاندیز جردن؛ حاصل سه دهه تجربه

نام رستوران شاندیز مشهد به گوش همه‌ی ما آشناست. این رستوران محبوب و پرطرفدار یک شعبه هم در پایتخت دارد که آن را با نام رستوران شاندیز جردن می‌شناسند. عباس اکبرپور مدیر رستوران شاندیز جردن، فعالیت حرفه‌ای خود را نزد پدر در رستوران بزرگ شاندیز مشهد آغاز کرد؛ اما پس از سال‌ها فعالیت در دیگر شعبه‌های شاندیز، تصمیم گرفت تا یک شعبه از این رستوران را در پایتخت افتتاح کند. در انتهای معرفی رستوران شاندیز جردن باید بگوییم که غذاها با بهترین کیفیت و مواد اولیه مرغوب، در مکانی شیک و آرام سرو می‌شوند. اطلاعات تکمیلی شاندیز جردن، یکی از لوکس ترین رستوران های تهران، در ادامه آمده است.

  • آدرس: تهران، خیابان آفریقا، بالاتر از چهارراه اسفندیار، بلوار صبا، پلاک 24
  • ساعت کاری: 11:30 تا 24:00
  • شماره تماس: 02122054848
  • امکانات: جای پارک، امکان سفارش آنلاین
  • اماکن نزدیک: کافه بال، بوتیک طوبا، رستوران چلوچی

شما می‌توانید غذای محبوب خود را از منو رستوران شاندیز جردن انتخاب کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. مشاهده قیمت و سفارش آنلاین از رستوران شاندیز، بهترین انتخاب برای امتحان کردن غذاهای خوشمزه این رستوران است.

رستوران البرز؛ رستورانی به قدمت 6 دههرستوران البرز؛ رستورانی به قدمت 6 دهه

چلوکبابی البرز در سال 1346 توسط مرحوم برماس بنيانگذاری شد. در حال حاضر این رستوران با بيش از 120 پرسنل متخصص، دو سالن پذيرايی و يک سالنVIP ، قوی‌تر از گذشته آماده سرویس‌دهی به مشتریان است. کيفيت غذا و رضايت مشتری اولويت اول ماست؛ این شعار رستوران البرز در مدت 6 دهه فعالیت محسوب می‌شود.

در رستوران البرز با گلچینی از انواع غذاهای پرطرفدار و محبوب ایرانی و تعدادی غذای فرنگی روبه‌رو می‌شوید. این غذاها فارغ از طعم بی‌نظیری که دارند با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده می‌شوند. قسمت آخر معرفی رستوران البرز را به آدرس و شماره تماس آن اختصاص داده و به بعد سراغ یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های تهران می‌رویم.

  • آدرس: تهران، خیابان سهروردی شمالی، نبش کوچه نیکو قدم، چلوکبابی البرز
  • ساعت کاری: 11:30 تا 23:30
  • شماره تماس: 02188534757
  • امکانات: رزرو آنلاین، پارکینگ
  • اماکن نزدیک: باشگاه بیلیارد سهروردی، باشگاه معتمد یوگا

رستوران البرزعلاوه بر مراجعه حضوری، امکان سفارش آنلاین غذا را هم فراهم کرده است. بدین منظور مشاهده قیمت و سفارش آنلاین غذاها در اسنپ فود توصیه می‌شود.

رستوران مستوران تهران؛ رستورانی با اصالت ایرانیرستوران مستوران تهران؛ رستورانی با اصالت ایرانی

رستوران مستوران در خیابان نیاوران، یکی از رستوران‌های خوب تهران در محدوده‌ی شمال شرق است که هرچند قدمت طولانی ندارد، اما توانسته در همین مدت زمان کوتاه، خود را به عنوان یکی از بهترین رستوران‌ها در تهران ثابت کند. در معرفی رستوران مستوران باید بگوییم که دیزاین و منو کاملا ایرانی و اصیل است. این رستوران در سال 1394 افتتاح شده و حالا یکی از پر رفت و آمد ترین رستوران‌ها در تهران است. آدرس و شماره تماس رستوران مستوران، یکی از لوکس ترین رستوران های تهران در ادامه آمده است:

  • آدرس: تهران، میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمانسرای وزارت امور خارجه، رستوران مستوران
  • ساعت کاری: 11:00 تا 23:00
  • شماره تماس: 02126116700
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، محل پارک اطراف
  • اماکن نزدیک: موزه جهان نما، موزه خودرو نیاوران، سینمای کاخ نیاوران، کاخ صاحبقرانیه

شما می‌توانید مشاهده قیمت و سفارش آنلاین از رستوران مستوران را از طریق اسنپ فود انجام داده و غذای خود را به آسانی درب منزل تحویل بگیرید.

رستوران ارکیده؛ رستورانی با معماری مدرن و ایده‌آلرستوران ارکیده؛ رستورانی با معماری مدرن و ایده‌آل

اکثر باغ رستوران های لوکس تهران در حومه شهر واقع شده‌اند و برای رفتن به آن‌ها، معمولا یک سفر کوتاه نیز پیش روی خواهید داشت. رستوران ارکیده با بیش از ۶۰ سال تجربه به همراه شش شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران، همواره یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌ها بوده است. فضای رستوران ارکیده در شعب مختلف بر پایه معماری مدرن طراحی شده و غذاهای باکیفیت این رستوران با استفاده از تازه‌ترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند.

این رستوران، یکی از رستوران های لوکس تهران برای تولد است و فضایی عالی و بی‌نظیر برای این منظور دارد. در رستوران ارکیده، با منو بسیار متنوعی روبه‌رو هستید که علاوه بر امکان انتخاب از میان غذاهای ایرانی، محلی و کباب، منو کافی شاپ را هم در اختیار شما قرار می‌دهد. معرفی رستوران ارکیده را با آدرس و شماره تماس به اتمام می‌رسانیم.

  • آدرس: جاده چالوس – کیلومتر ۱۲
  • ساعت کاری: 11:00 تا 24:00
  • تماس: 2634122
  • امکانات: فضای باز، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: طبیعت جاده چالوس

رستوران ارکیده تنها در جاده چالوس نبوده و اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید غذاهای این رستوران را در منزل یا در مکان‌های دیگر نیز میل کنید. برای مشاهده‌ی قیمت و سفارش آنلاین از رستوران ارکیده به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید.

رستوران قصاب فرشته؛ یک رستوران محبوب ترکی در تهرانرستوران قصاب فرشته؛ یک رستوران محبوب ترکی در تهران

رستوران ترکی قصاب یکی از بهترین رستوران های ترکی کشور و بهترین رستوران ترکی در تهران است که شعبه اول آن یعنی شعبه فرشته، در آذرماه 96 در خیابان فیاضی آغاز به فعالیت نمود. یک سال بعد یعنی در مهرماه 97، مدیریت این مجموعه با افتتاح شعبه دو رستوران در محدوده‌ تجریش، سبک طبخ غذاهای ترکیه‌ای را گسترش داد.

اگر به دنبال یکی از رستوران های لوکس شمال تهران می‌گردید، رستوران قصاب فرشته می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. در معرفی رستوران قصاب باید گفت که در هر دو شعبه، طبخ غذای ترکی کاملا مطابق با اصول و سبک سرآشپزان ترکی صورت می‌گیرید. در طراحی دکور هر دو شعبه نیز سعی شده تا فضایی دنج برای پذیرایی از مشتریان فراهم شود. منو این رستوران تنوع خوبی دارد و همه غذاها با استفاده از مواد اولیه مرغوب‌ آماده می‌شوند.

  • آدرس: تهران، خیابان فرشته، خیابان فیاضی، پلاک 104، رستوران قصاب
  • ساعت کاری: 7:30 تا 23:30
  • شماره تماس: 02123331111
  • امکانات: پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: بازار تجریش، پارک ملت

علاوه بر سفارش حضوری غذا از شعبه رستوران قصاب در خیابان فرشته، امکان مشاهده‌ قیمت و سفارش آنلاین از این رستوران نیز برای مشتریان فراهم شده است. پس شما می‌توانید به صورت غیر حضوری، غذای موردنظر خود را از گرانترین رستوران تهران سفارش دهید.

رستوران بین المللی خاقان؛ یک رستوران همه چیز تمامرستوران بین المللی خاقان؛ یک رستوران همه چیز تمام

رستوران بین المللی خاقان یکی از رستوران‌های مجلل و لوکس در تهران است که نه تنها به واسطه زیبایی فضا، بلکه به دلیل کیفیت عالی غذاهای خود معروف شده است. این رستوران بیش از ده سال قدمت دارد و فعالیت خود را از سال 89 در محله جردن آغاز کرد.

دکوراسیونی مجلل، فضایی دنج و آرام، صدای خوش موسیقی زنده، نورپردازی حرفه‌ای، سرویس‌دهی عالی، برخورد محترمانه‌ پرسنل و غذاهای متنوع و باکیفیت از مواردی هستند که باعث می‌شود با یک رستوران خاص در تهران روبه‌رو شوید. در رستوران خاقان با منو کاملی از انواع کباب‌های ایرانی، غذاهای دریایی، غذاهای بین المللی و انواع سالاد و دسر روبه‌رو هستید. معرفی رستوران بین المللی خاقان را با اطلاعات زیر پایان می‌دهیم.

  • آدرس: جردن، بلوار گلستان، بلوار گیتی، چهارراه دوما، پلاک ۲، رستوران خاقان
  • ساعت کاری: 11:30 تا 24:00
  • شماره تماس: 02126207435
  • امکانات: امکان رزرو آنلاین، پرداخت الکترونیک، پارکینگ
  • اماکن نزدیک: مرکز خرید مدرن الهیه، باشگاه پارت، مجموعه ورزشی طلایی فرشته

شما می‌توانید با مشاهده‌ قیمت و سفارش آنلاین از رستوران بین المللی خاقان، غذای موردعلاقه خود از منو این رستوران را درب منزل تحویل بگیرید.

رستوران نایب؛ رستورانی قدیمی با موسیقی زندهرستوران نایب؛ رستورانی قدیمی با موسیقی زنده

نایب یکی از قدیمی‌ترین کافه رستوران های لوکس تهران است که مطمئناً نام آن را بارها شنیده‌اید. رستوران نایب با بیش از پنج شعبه‌ فعال در تهران، به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های تهران با موسیقی زنده نیز مطرح است. در معرفی رستوران نایب ساعی باید بگوییم که این رستوران، دارای منوی ایرانی و دریایی و موسیقی زنده بوده و شعبه سعادت‌آباد منوی ایرانی و فرنگی، سالاد بار و موسیقی زنده را ارائه می‌دهد.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، پلاک ۴۹، ورودی مجموعه از درب یوسف آباد، رستوران نایب
  • ساعت کاری: 11:00 تا24:00
  • شماره تماس: 02188707272
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، سرویس ویژه، پارکینگ در خیابان
  • اماکن نزدیک: پارک ساعی، کبابی منصور، پارک شفق

شما می‌توانید علاوه بر صرف غذا در فضای رستوران نایب، غذای موردعلاقه خود را درب منزل تحویل بگیرید. بدین منظور مشاهده قیمت و سفارش آنلاین را از طریق اسنپ فود انجام دهید.

رستوران تماشا؛ رستورانی با تنوع غذایی به گسترش تمام مللرستوران تماشا؛ رستورانی با تنوع غذایی به گسترش تمام ملل

تماشا را می‌توان در لیست گرانترین رستوران تهران جای داد که البته بهترین غذاها را سرو می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران، تنوع منو آن است. شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و غذای دیگر ملل را در رستوران تماشا سفارش دهید؛ از غذاهای مکزیکی گرفته تا غذاهای ایرانی، همگی در منو این رستوران ارائه شده‌اند. تمامی این غذاهای توسط سرآشپزان ماهر و با بهترین مواد اولیه تهیه شده و در فضایی لوکس و زیبا سرو می‌شوند.

  • آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، مجتمع میلاد نور، طبقه‌ی ششم، رستوران تماشا
  • شماره تماس: 02188085448
  • ساعات کاری: 11:00 تا 24:00
  • امکانات: تلویزیون، پارکینگ، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید لیدوما، مرکز خرید پلاتین، مجموعه ورزشی زرافشان

از دیگر ویژگی‌های این رستوران، امکان سفارش آنلاین غذا است که به آسانی از طریق اسنپ فود انجام می‌شود. پس از بررسی قیمت و سفارش آنلاین در سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود، غذای شما در مدت زمان کوتاهی ارسال خواهد شد.

رستوران ۱۳۳؛ رستوران بین‌المللی و شگفت‌انگیزرستوران ۱۳۳؛ رستوران بین‌المللی و شگفت‌انگیز

منوی گرانترین رستوران تهران یعنی رستوران 133 به دو بخش غذاهای ایرانی و فست فود تقسیم می‌شود. تمامی غذاهای این رستوران خوشمزه و محبوب هستند و با بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. یکی از جذابیت‌های این رستوران، وجود روف گاردن است که فضایی جذاب و آرام را فراهم می‌کند. رستوران 133 در منطقه تهرانپارس واقع شده و یکی از لوکس ترین رستوران‌های غرب تهران محسوب می‌شود.

  • آدرس: تهرانپارس، بزرگراه رسالت شرق، بعد از تقاطع رشید، پلاک 251
  • شماره تماس: 02177724161
  • ساعات کاری: 12:30 تا 16 و 19:30 تا 22:30
  • امکانات: پارکینگ، پرداخت الکترونیک، روف گاردن
  • اماکن نزدیک: بانک صادرات، کلینیک خانواده ایرانی، بیمارستان جامع بانوان آرش، مرکز روان درمانی خانواده ایرانی

رستوران اسفندیار؛ رستورانی با دو سبک سنتی و کلاسیکرستوران اسفندیار؛ رستورانی با دو سبک سنتی و کلاسیک

اسفندیار یک رستوران لاکچری تهران است و از رستوران‌های 5 ستاره بوده که 2 طبقه دارد. این رستوران دارای یک سالن بزرگ بوده که در آن موسیقی کلاسیک اجرا می‌شود. طبقه دوم نیز دکوراسیون سنتی داشته و در آن صدای موسیقی سنتی به گوش می‌رسد. برای وعده شام، غذا و سالادها به صورت بوفه سرو می‌شوند و این موضوع یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های رستوران اسفندیار خواهد بود.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، روبه‌روی بزرگراه نیایش، بلوار اسفندیار، پلاک 26، رستوران اسفندیار
  • شماره تماس: 02188886110
  • ساعات کاری: 11:00 تا 24:00
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، موسیقی زنده
  • اماکن نزدیک: دانشکده دندان‌پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران

رستوران اسفندیار به عنوان یکی لوکس ترین رستوران های تهران ، برای رفاه حال مشتریان، امکان سفارش آنلاین را نیز فراهم کرده است. با چند کلیک، امکان مشاهده قیمت و سفارش آنلاین غذا در دسترس خواهد بود.

رستوران بیستانگو هتل رامتین؛ رستورانی با تنوع غذایی بسیاررستوران بیستانگو هتل رامتین؛ رستورانی با تنوع غذایی بسیار

یکی از شیک ترین رستوران های تهران، رستوران بیستانگو بوده که در هتل رامتین تهران واقع شده است. در این رستوران می‌توانید منو کاملی از غذاهای فرنگی را مشاهده کنید. دکوراسیون رستوران بیستانگو بسیار آرامش‌بخش بوده و سبک مدیترانه‌ای دارد. شما می‌توانید برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های خود، این رستوران را انتخاب کرده و از غذاهای خوشمزه آن در فضایی جذاب لذت ببرید.

  • آدرس: خیابان ولیعصر، 500 متری جنوب پارک ساعی، روبه‌روی پمپ بنزین، پلاک 2153، هتل رامتین
  • شماره تماس: 02188554409
  • ساعات کاری: 12:00 تا 15:00 و 19:00 تا 23:00
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، مناسب برای معلولین
  • اماکن نزدیک: بوستان ساعی، فروشگاه شهروند بیهقی، بیمارستان کسری، بیمارستان محب کوثر، ترمینال مسافربری بیهقی

رستوران گردان برج میلاد؛ اولین رستوران متحرک تهرانرستوران گردان برج میلاد؛ اولین رستوران متحرک تهران

رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع 276 متری از سطح زمین واقع شده است و ویژگی‌های خاص این رستوران موجب می‌شود تا نام آن در فهرست لوکس ترین رستوران های تهران جای گیرد. در حقیقت اگر به دنبال یک رستوران خاص در تهران هستید، بهترین انتخاب رستوران گردان برج میلاد خواهد بود. بخش گردان این رستوران هر 2 ساعت 360 درجه می‌چرخد تا امکان تماشای مناظر فراهم شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای دریایی، ایتالیایی، ایرانی و انواع دسر را امتحان کنید. همچنین این رستوران برای صبحانه منو بوفه ارائه می‌دهد.

  • آدرس: بزرگراه همت غرب، برج میلاد، رستوران گردان برج میلاد
  • شماره تماس: 02188620381
  • ساعات کاری: 7:30 تا 10:30 و 12:30 تا 15:30 و 20:00 تا 23:30
  • امکانات: اینترنت وایرلس، پارکینگ
  • اماکن نزدیک: پارک ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، بیمارستان میلاد، بوستان گفتگو، مرکز سلامت جامعه دکتر ناصرنیا

شما می‌توانید قیمت و سفارش آنلاین رستوران گردان اسنپ فود را بررسی کرده و غذای خود را با چند کلیک ساده از این رستوران سفارش دهید.

رستوران لوشاتو؛ رستورانی با دکوراسیون فرانسویرستوران لوشاتو؛ رستورانی با دکوراسیون فرانسوی

در خیابان دربند به یکی دیگر از لوکس ترین رستوران های تهران می‌رسید. این رستوران منوی متنوعی از بهترین غذاها را سرو می‌کند که در تهیه آن‌ها از باکیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده شده است. طراحی داخلی رستوران به سبک معماری فرانسوی بوده و محیطی بسیار زیبا و آرامش‌بخش را خلق کرده است. یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های رستوران لوشاتو اجرا موسیقی زنده کلاسیک است. در این رستوران پیانو زیبایی را می‌بیند که توسط یک هنرمند پیانیست نواخته می‌شود.

  • آدرس: میدان تجریش، خیابان دربند، خیابان فنا خسرو، پلاک 67
  • شماره تماس: 02122757161
  • ساعات کاری: 11:00 تا 23:45
  • امکانات: موسیقی زنده، امکان رزرو، دارای پارکینگ، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: دبیرستان دانش پژوهان خیام، باغ دربند، شرکت پارسیان موتور، دادگاه عدالت فتا

رستوران مانسون لانژ؛ رستورانی برای تجربه غذاهای آسیاییرستوران مانسون لانژ؛ رستورانی برای تجربه غذاهای آسیایی

گرانترین غذای ایرانی را می‌توانید در منو رستوران مانسون لانژ مشاهده کنید. این رستوران در شمال شهر تهران واقع شده و دارای 2 فضای باز و سرپوشیده است. در منو رستوران مانسون لانژ می‌توانید انواع غذاهای دریایی و آسیایی را امتحان کنید؛ غذاهایی که به شیوه شرق آسیا با چاپستیک سرو می‌شوند. فضای داخلی این رستوران بسیار آرامش‌بخش و جذاب بوده و باعث می‌شود تا اوقات خوشی را در آن سپری کنید.

  • آدرس: بلوار آفریقا، نبش کوچه گلدان، پلاک ۲، طبقه اول، رستوران مانسون لانژ
  • شماره تماس: 02122044813
  • ساعات کاری: 12:00 تا 16:00 و 19:00 تا 23:00
  • امکانات: پرداخت الکترونیک، فضای باز
  • اماکن نزدیک: مرکز خرید مدرن الهیه، بوتیک مال ملل، کافه کوبابا، مرکز تجاری کویین، بیمارستان تنديس

رستوران مانسون لانژ برای رفاه حال مشتریان، امکان مشاهده قیمت و سفارش آنلاین از منو رستوران را فراهم کرده است و برای چشیدن طعم غذاهای خوشمزه آن، نیاز به خروج از منزل نخواهید داشت.

رستوران دیوان؛ رستوران 5 ستاره با فضای مدرنرستوران دیوان؛ رستوران 5 ستاره با فضای مدرن

در فهرست لوکس ترین رستوران های تهران ، نام رستوران دیوان نیز جای می‌گیرد. این رستوران 5 ستاره انواع غذاهای ایرانی، پیش غذا، دسر و سالاد و نوشیدنی‌های مختلف را سرو می‌کند. البته در این رستوران می‌توانید غذاهای دیگری همچون استیک را هم امتحان کنید. فضای داخلی این رستوران با دکوراسیون مدرن و چشم نواز در طبقه هشتم مجتمع سام سنتر قرار گرفته است و در طول سال‌های فعالیت خود موفق شده است تا رضایت مشتریان را جلب کند.

  • آدرس: فرشته، خیابان فیاضی، مجتمع سام سنتر، طبقه 8، رستوران دیوان
  • شماره تماس: 02122653853
  • ساعات کاری: 12:30 تا 15:30 و 19:30 تا 23:00
  • امکانات: پارکینگ، تلویزیون، پرداخت الکترونیک
  • اماکن نزدیک: داروخانه دکتر چیت ساز، خودپرداز بانک سامان، اورژانس تهران

حضور در رستوران دیوان بی‌نظیر است، اما اگر فرصت صرف غذا در این رستوران را ندارید، می‌توانید غذا را آنلاین سفارش دهید. به این منظور، برای مشاهده قیمت و سفارش آنلاین از رستوران دیوان، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ فود مراجعه کنید.

حالا با گرانترین رستوران تهران آشنا هستید…

غذای لوکس ترین رستوران های تهران ممکن است شامل غذاهای ایرانی، دریایی و غذاهای بین المللی باشد. بسته به این که کدام رستوران را از میان رستوران های لوکس تهران انتخاب می‌کنید، منوی غذایی متفاوت خواهد بود. در این مطلب به معرفی فهرست گرانترین رستوران تهران پرداختیم تا شما را با رستوران های باکلاس تهران آشنا کنیم.

شما غذای کدام یک از این رستوران‌ها را به صورت حضوری یا از طریق سفارش آنلاین غذا امتحان کرده‌اید؟ چه رستوران‌های دیگری را در تهران می‌شناسید که دارای مشخصات و خدمات ممتازی باشند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران اسنپ فود به اشتراک بگذارید.

اشتراک:
مینا اسماعیل بیگی- 2738 مقالات

ارسال نظرات

نظرات(2 دیدگاه)

nejati rahimi
28 آبان 1402

چندتا رستوران خاص در تهران و شیک ترین رستوران های تهران میشه بهم بگید لوکس ترین رستوران های تهران رستوران دیوان در خیابان فاطمی بهم معروفی کردن درست میگن

  • snappfoodadmin
    28 آبان 1402

    سلام بله رستوران دیوان محیط خوب و آرام و دلنشینی در کنار منو خوش قیمت برای مشتریان فراهم کرده .رستوران عالی قاپو با سبک سنتی هستش . عالی قاپو موسیقی زنده سنتی دارد .رستوران تاج محل، رستوران یکی از معروف‌ترین هتل‌های تهران که اگر به سبک هندی علاقه دارید یک بار غذاهای این رستوران را امتحان کنید رستوران ارکیده با بیش از ۶۰ سال تجربه به همراه شش شعبه در استان‌های تهران، البرز و مازندران، همواره یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌ها است

سرویس‌های اسنپ فود

سرویس‌های اسنپ فود